פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
את בטוחה שאת סטודנטית בקמפוס אילת? נשמע יותר כמו עובדת במכללת השד יודע איפה, שרוצה להציע תואר בפסיכולוגיה שלא ניתן להתקבל איתו לתואר שני בשום מוסד מכובד.... למדת פעם בקמפוס של אוניברסיטה גדולה? למדתי באחת מ-4 האוניברסיטאות הגדולות בארץ. יש לי רק מילים טובות להגיד על אותה אוניברסיטה. אבל מה - לא ראיתי פרצוף של מזכירה אקדמית ב-3 השנים של התואר. הגשתי עבודות לתיבה, קיבלתי הודעות ותוצאות של מבחנים על לוח מודעות. ממה שאני שומעת מאחותי שלומדת בקמפוס אילת - היחס והמענה שמקבלים שם טוב לאין ערוך ממה שזכיתי לו. מהניסיון שלי - סטודנט רציני, שלא נכשל בקורסי חובה, שלא צריך לבקש כל הזמן מועדים מיוחדים או לנפנף באישורים רפואיים וכו' - לא ממש צריך את הרכזות האקדמיות. אם את בכלל סטודנטית בקמפוס אילת - את כנראה מהפחות רציניים...
סגור