פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
שלום לכולם, רציתי לשאול מה ההבדל בין תואר במדעי החברה לבין תואר במדעי התנהגות . בנוסף רציתי להתייעץ לגבי מסלול של מדעי התנהגות ברופין באקדמית ת"א יפו ובמדעי החברה בבר אילן.
אתה מוזמן ליצור קשר עם המרכז הארצי ללימודים ולקבל תשובות לשאלותיך: 03-9700160 support@ilimudim.co.il
מיטל | 17:18  22/03/11
היי, אני מהאקדמית תל אביב יפו. ההבדלים: מדעי החברה "לימודי חברה כלליים, שנועדו להקנות ללומדים: מושגי יסוד ותיאוריות בסיסיות בתחומים השונים של מדעי החברה. שימוש בכלים מדעיים מקובלים ויישומן האמפירי של התיאוריות בהוויה החברתית הישראלית." מדעי ההתנהגות "המסלול הוא שילוב בין לימודי פסיכולוגיה ולימודי סוציולוגיה, תוך שימת דגש על ההקשר ביניהם. במסגרת הלימודים הסטודנטים מקבלים טעימה מענפים שונים של לימודי פסיכולוגיה כגון פסיכולוגיה ארגונית, פסיכולוגיה רפואית, מבחנים פסיכולוגיים ועוד, וכן טעימה מענפים מרכזיים שונים בסוציולוגיה - כגון מגדר, פוליטיקה וחברה, צבא וכו" בשורה תחתונה בתחום הראשון אתה מתעסק יותר בכלל ובתחום השני יותר בפרט. ההמלצה האישית שלי היא ללמוד את מדעי ההתנהגות באקדמית תל אביב יפו. התואר מעניין מאוד, מקנה לך ידע רחב בתחום הפסיכולוגיה ומאפשר לך להמשיך למגוון תארים שניים. יש באקדמית גם לימודי תואר שני בפסיכולוגיה(קלינית,רפואית,תעסוקתית ושיקומית). אם זה מעניין אותך,אתה מוזמן ליצור קשר עם משרד המרשם:) בהצלחה!
סגור