פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
שלום לך רציתי לשאול אותך כמה שאלות בנוגע לתואר : 1) כמובן שההחלטה להתחיל ללמוד תואר מסויים צריכה לבוא לאחר החלטה - שזה תחום העיסוק הרצוי- אך ההתלבטות אצלי היא : שלימודי מדעי ההתנהגות מעניינים אותי מאד, אך לא מספיק ברור לי למה אני רוצה ללמוד אותם, בגלל שהם מעניינים או בגלל שאני רוצה לעסוק בתחום החברתי, לכן שאלתי היא : האם שווה ללמוד את התואר הזה לאחת כמוני שלא יודעת במדויק במה תעסוק בעתיד , אם בתחום חברתי , או בתחום הניהולי.. 2) מהם תחומי העיסוק לאחר התואר? 3) מהם לימודי ההמשך האפשריים לאחר התואר? 4) האם כדאי ללמוד את התואר כתחילת דרכי האקדמית ? כיוון שאני מתלבטת מאד איזה לימודים ללמוד.. ויש לי בלבולי מוח קצת מכל מיני תארים אחרים שקורצים לי כגון : מינהל עסקים, הוראה .. אז האם שווה לי ללמוד את התואר ואז לעשות תואר שני בתחום שבו כבר אחליט סופית שבו אני הולכת לעסוק? 5) נגיד ואני יבחר ללמוד לימודי מדעי ההתנהגות לתואר ראשון, ומינהל עסקים לדוגמא כתואר שני, אצטרך השלמה של קורסים ? אם כן - אפשר לפרט? תודה רבה רבה וסליחה על ריבוי השאלות... :)
שירי ליברמן | 11:02  27/02/11
שלום מירי אם התחום החברתי ועבודה עם אנשים מעניינים אותך, תואר במדעי ההתנהגות יכול לתת מענה, היתרון שבתואר זה הוא שאת לומדת על האדם, החברה והתרבות ממס' זויות שונות - פסיכולוגית, סוציולוגית ואנתרופולוגית, מה שיכול מאד לעניין ולפתח ברמה האישית והמקצועית.כמו כן במהלך הלימודים תיחשפי לתכני לימוד שונים ומגוונים , מה שיכול לתת לך כיוון בו את מתעניינת יותר ובו את רוצה להתמקצע בהמשך לימודים מתקדמים . כבוגרת מדעי ההתנהגות תוכלי לעסוק במגוון תחומים כגון: ניהול משאבי אנוש, גיוס והשמה, פיתוח הדרכה, שיווק, פרסום, דוברות, וכו' כמו כן כבוגרת מדעי ההתנהגות תוכלי להגיש מועמדות ללימודים מתקדמים בתחומים-יעוץ ארגוני, לימודי משפחה, מנהל עסקים, פסיכולוגיה, סוציולוגיה ועוד. בהצלחה
סגור