פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
לינוי | 19:44  24/08/11
שלום, אני הולכת לעשות תואר במדעי ההתנהגות השנה בעז"ה ויש לי התלבטות לגבי חטיבות הלימוד אם ללמוד בחטיבת תקשורת או בחטיבת כלכלה בנוסף לחטיבה של משאבי אנוש. כלכלה אני יודעת שידרוש ממני מאמץ והציונים יהיו נמוכים משאר הקורסים-מה שיוריד לי את הממוצע ,מאחר ואני לא טובה כל כך במתמטיקה ותקשורת- זה סבבה ללמוד כי אין בזה מתמטיקה המליצו לי ללמוד כלכלה כיוון שזה טוב שיהיה משהו ריאלי בתואר וזה יותר נחשב מאשר תקשורות. תקשורת אני יודעת שלא אעשה עם זה כל שימוש. האם כדאי ושווה להתאמץ כל כך בשביל הכלכלה?זה יועיל? או ללכת על החיים בקלות עם תקשורת?
שירי ליברמן | 10:02  29/08/11
שלום לינוי את צריכה לשאול את עצמך במה את רוצה לעסוק עם סיום התואר- בתחום משאבי אנוש, תקשורת , שוק ההון ? אם יש לך כיוון תעסוקתי לעתיד זה יוכל לעזור לך בקבלת ההחלטות אם אין לך כרגע, אז תחשבי אולי כדאי לך לשלב חטיבה שבה תמצאי יותר עניין תבדקי גם מה יהיה כתוב לך על תעודת סיום התואר, האם מדובר בתכנית חד חוגית או דו חוגית?
גלית | 13:31  01/09/11
איפה את מתחילה במכללה למנהל ? אני חושבת שאת צריכה ללכת עם תחושת הבטן שלך ומה שיותר מושך אותך בבחירת ההתמחות. אולי גם לחשוב על מה שבעתיד יתן לך יותר אפשרויות תעסוקה. אני בחרתי בחטיבה בתקשורת בלימודים שלי.
לינוי | 20:47  12/09/11
היי מאמי תודה רבה קודם כל על העזרה שלך פה! את ממש תורמת לכולם אז ככה..אני הולכתת ללמוד באחווה בעז"ה ,בתעודה היהי כתוב תואר ראשון במדעי ההתנהגות ובלימודים רב תחומיים במדעי הרוח והחברה בחטיבות משאבי אנוש +תקשורת /כלכלה..זה מה שאני צריכה לבחור.. בעתיד אני ארצה לעסוק בתחום המשאב האנושי . אני לא רואה את עצמי עושה משהו בתחום התקשורת..נכון לעכשיו אבל אני יודעת שאני יותר אומנית הומנית מאשר ריאלית ויודעת שאני יוציא ציונים יותר טובים בתקשורת מאשר בכלכלה... ואם אני בוחרת בכלכלה-בחיים הקשים..ואני יודעת שיהיה לי מאוד קשה....אז לפחות לדעת אם זה שווה...אם זה יתן לי משו בעתיד..חלק אמרו לי ששעדיף כלכלה לתחום משאבי אנוש מאחר ויש בנות בתחום שנוגעות קצת בענייני המשוכורות של העובדים וכשיש משו בכלכלה זה יתרום כשאחפש מקום עבודה בעתיד בעז"ה לא יודעת למה..אבל יש לי תחןשה שזה יפתח לי יותר אופציות בעתיד אם אני ילך על חטיבת הכלכלה...אבל השאלה אם אני צודקת..ואם באמת כדאי ללכת על כלכלה ולקרוע את עצמי..כי אני בוודאות יודעת שיהיה לי קשה...אני לא טובה במתמטיקה וכאלה..ולקחת בחשבון שזה יוריד לי את הממוצע...תעזרי לי !!! תודה
לינוי | 20:51  12/09/11
מצטערת שאני מציפה אותך...אני חסרת אונים ..חח אמרת שבחרת בכלכלה...איך היו הקורסים? האם זה מעניין??..קל /קשה..??איך הלך לך... האם זה תרם לך למשו.?זאת אומרת האם עשית שימוש כל שהו בזה שלמדת תקשורת?
אא | 02:00  11/10/11
http://live.sekindo.com/live/liveClick.php?id=1636763 במיוחד בשבילך
סגור