פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
אושרת אחרק | 01:15  20/04/12
שלום רב שירלי, אשמח לעזרה בנושא אני מעוניינת ללמוד מדעי ההתנהגות בשילוב עם קרמינולגיה אני לא יודעת לאן הכיוון יהיה בתואר שני ורציתי לדעת עם תהיה לי אפשרות להמשיך לקרמינולוגית קלינית או לפסיכולוגיה? אשמח לשמוע המלצות למקומות שמסלול כזה אפשרי ובמידה ומישהו עבר מסלול כזה יעזור לי המלצות כי רוב המכללות רחוקות ממני או שאין להם אישור ממל"ג
במסגרת היום הפתוח במרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון, שיתקיים בתאריך 4/5/12 החל מהשעה 9:00, ד"ר חגית כהן-מדינה תכיר למתעניינים את תחומי הלימוד במחלקה לקרימינולוגיה. כמו כן, ד"ר כהן-מדינה תציג את התכניות החדשות המשולבות של המחלקה עם תחומי עניין שונים, כגון: קרימינולוגיה ומדעי המחשב, קרימינולוגיה ומזרח התיכון, קרימינולוגיה וכלכלה. בהרצאה יוצגו היתרונות, האפשרויות והכלים הנרכשים בתכניות הלימוד השונות של המחלקה, יוצג ההיבט המשפטי בקרימינולוגיה ועבודת השדה בתחום. כמו כן, עו"ד שרון טויס ורו"ח יהודה בר לג, יחשפו את מוקד הלימודים בתחום עבירות הצווארון הלבן. בסיום ההרצאה, ניתן יהיה לגשת לעמדת הייעוץ של המחלקה, שם יתאפשר לקבל פרטים נוספים על תכניות הלימוד ואפשרויות ההרשמה.
היי שירלי, גם אני סיימתי תואר ראשון במדעי ההתנהגות וקרימינולוגיה ואז התקבלתי לתואר שני קרימינולוגיה קלינית. זהו תואר ראשון טוב להמשך לימודים בתחום הקרימינולגיה. לגבי פסיכולוגיה אני לא יודעת מה סיכוי הקבלה אך בהחלט ניתן להגיש מועמדות. בהצלחה
סגור