פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
שלום שירי אני מתחילה ללמוד באוקטובר הקרוב במכללת אחווה מדעי ההתנהגות ,חד מחלקתי(תואר של בן גוריון)ואני עדיין מתלבטת לגבי בחירה במקצוע הנ"ל. תחום ההתענינות שלי הוא בפסיכולוגיה קוגנקטיבית והמטרה שלי היא שבתואר השני אני אלמד במסלול בתל אביב "מדעי המח ההתנהגות והקוגנציה"ואולי אעסוק במחקר . אשמח אם יש לך מידע על אנשים שעברו במסלול הזה ובמה הם עוססקים כיום?. ומעבר לכך אשמח האם תוכלי להרחיב ולספר לי על אפשרויות התעסוקה שלי לאחר התואר הראשון האם יש גם אפשרויות לעסוק במחקר,אבחון? (כמו במכון ויצמו וכו)תודה מראש עדי.
מנהל פורום לימודי מדעי ההתנהגות | 09:34  29/07/12
שלום עדי כדי לעסוק במחקר יש להמשיך לתארים מתקדמים-תואר שני ושלישי אם את בכיוון של פסיכולוגיה קוגניטיבית לתואר שני אכן תואר ראשון במדעי ההתנהגות/פסיכולוגיה מתאים כבסיס להמשך לגבי תחום של מדעי המוח הוא קיים גם במסלול של תואר ראשון כבוגרת תואר ראשון במדעי ההתנהגות תוכלי להמשיך לכיוונים רבים וזה יתרונו של התואר שהוא מהוווה השכלה נרחבת ורב תחומית וממנו ניתן להמשיך לכיוונים רבים- פסיכולוגיה, ייעוץ ארגוני, לימודי משפחה, תרפיה למיניה, מדעי המוח , ניהול ועוד מבחינת תעסוקה בוגרי תואר ראשון מועסקים בתחומי משאבי אנוש- גיוס והשמה , ניהול, הדרכה , בתחומי שיווק , פרסום, שירות לקוחות, מכוני אבחון ומחקר ועוד. בהצלחה
סגור