פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
מיטל | 13:11  06/08/07
התקבלתי לסוציולוגיה ואנתרופולוגיה שילוב עם ב.א כללי וגם למדעי ההתנהגות רציתי לדעת מה בדיוק ההבדל בניהם איך זה מתבטא בלימודי תואר שני ובתעסוקה בחוץ. כמו כן מה ההבדל בין יעוץ ארגוני לסוציולוגיה ארגונית ישומית?אשמח לקבל תשובה מהירה
שירי ליברמן | 14:51  09/08/07
שלום מיטל לימודי מדעי ההתנהגות כוללים גם לימודי פסיכולוגיה ויכולים לפתוח דלתות להמשך לימודים בתחום זה סןציולוגיה ארגונית יישומית/ייעוץ ארגוני באוניברסיטת חיפה מלמדים סוציולוגיה ארגונית יישומית – באתר כתוב כך תכנית הלימודים מושתתת על שלושת הנדבכים הבאים: 1. לימודים מתקדמים בסוציולוגיה 2. לימודי התמחות בארגונים 3. לימודים יישומיים. תלמידי המגמה מתנסים, בשנה השניה ללימודיהם, בעבודה מעשית מודרכת. כל תלמיד מבצע במהלך כל שנת הלימודים פרויקט יישומי בארגון מסוים בהיקף של יום עבודה בשבוע, כפי שהוגדר עי הלקוח מטעם הארגון. העבודה המעשית מלווה בהדרכה אישית וקבוצתית, והיא כוללת סדנת פרקטיקום שנתית. בתום הפרויקט מגיש כל תלמיד דוח סיכום ללקוח – בכתב ובעל פה. למגמה מתקבלים 15-20 תלמידים בשנה מתוך כלל המועמדים, בהתאם להישגיהם האקדמיים.
סגור