פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
רויטל | 08:39  31/03/08
שלום, שמי רויטל אני מורה בעלת 9 שנות וותק. אני מתכוונת לצאת לשבתון בשנה הבאה. אשמח אם תתייחסו לשאלותיי: 1. לאחר שפונים למנהלת בית הספר ולקרן ההשתלמות. מהו הצעד הבא? מה התהליך הבא? 2. מהו הערך הכספי (הסכום) ללמידה בשנת השבתון? האם כל מורה מקבלת את אותו הסכום ללמידה? איך זה הולך? 3. עיינתי בסדנאות באנטרנט ולא מצאתי את המקומות שאני מתכוונת ללמוד, לדוגמה: "מכון פתרונות", גרפולוגיה אצל אילון בן יוסף. האם אוכל ללמוד דרכם? איך אני אדע אם זה ניתן בכלל? אין לי ידע ונסיון לקראת השבתון ולכן השאלות הללו.. אני כמורה יחסית צעירה לא מרגישה שיש לי את הידע לקראת השבתון... אשמח אם תתייחסו. בכבוד רב, רויטל
שני צור | 13:09  31/03/08
אחרי שדברת עם המנהל את צריכה להודיע לקרן שאת יוצאת לשבתון, והקרן משלמת את שכ"ל הלימוד. שימי לב שבקרן לא מאשרים כל קורס ולכן צריכה לבדוק מראש האם הקורס מוכר לגמול ולהגיש בקשה לקרן. גובה שכ"ל נקבע ותלוי באחוזי משרה/ האם את לוקחת שבתון מלא או 1/2 שבתון ועוד ועוד. את יכולה לקבל פרטים מדויקים בטלפונים הבאים: טלפון לחברי הסתדרות המורים - 03-5155603 טלפון לחברי ארגון המורים - 03-5155604 וכן באתרי הארגונים או באתר עובדי ההוראה של משרד החינוך.אני יודעת שבמכללת לוינסקי כל ההשתלמויות מוכרות לגמול. תבדקי לגבי כל מוסד האם מכירים בו או לא.
סגור