פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
איילת | 22:51  26/01/09
שלום שמי איילת אני בעלת BA מהאו"פ בממוצע 87, כיום עוסקת בתחום משאבי אנוש. ברצוני לעשות הסבת אקדמים להוראה אך אני מתלבטת באיזה מסלול לבחור, ההתלבטות נובעת מתוך הרצון לבחון את עתידי בתחום החינוך, כלומר אני מעוניינת לחשוב על אופציות נוספות להמשך כגון הוראה מתקנת או ייעוץ חינוכי, מקריאה בפורום אני מבינה שעליי ללמוד לתעודת הוראה בתחום החינוך המיוחד כדי לאפשר לי בעתיד להשתלב באחד משני המסלולים שציינתי. אך השאלה הנשאלת היא האם ת.הוראה לחינוך מיוחד לגיל הרך יאפשר לי לבצע את אחד מהשניים? והאם ת.הוראה מסוג זה יאפשר לי ללמד בגן ילדים לחינוך רגיל? שוב, אני מעט מבולבלת באיזה מסלול לבחור כי הגיל הרך מושך אותי אך במקביל החינוך המיוחד והאופציות לנתיבי המשך (העברתי מספר שנים חוגים בגני ילדים במסגרת קרן קר"ב) אודה לתשובתך ובהזדמנות זו אשאל שאלה נוספת, האם התואר וממוצע הציונים שלי מספיק להמשך לימודים בתחומים בהם אני מתעניינת כפי שרשמתי לעיל. שוב תודה מראש
איילת | 22:54  26/01/09
הכוונה שהתעודה תאפשר ולא יאפשר...
שני צור | 20:06  27/01/09
אכן מומלץ לך לעשות חינוך מיוחד. באופן כללי תעודת הוראה לגיל הרך בחינוך המיוחד תמיד כוללת גם תעודת הוראה לגיל הרך הרגיל, ולכן תוכלי לעבוד בגן רגיל. באשר ליעוץ והוראה מתקנת - באמת יותר קל להגיע מהגילאים הגבוהים יותר של החינוך המיוחד (6-21), אבל זה לא חד וחלק. חוץ מזה שיש גם יעוץ חינוכי לגיל הרך.
איילת | 20:50  27/01/09
שראל | 14:02  27/01/09
שלום לך איילת... הרבה שאלות  אני יכול לנסות לעזור לך כסטודנט בעל תואר מהאו"פ שכרגע בשלבים דומים. אני בעל תואר B.A במדעי המדינה ועובר הסבה להוראה בבית ברל. יש לך אפשרות לעשות תעודת הוראה לחינוך מיוחד עם התמחות בגיל הרך, אבל אם את רוצה ללמד בגן רגיל תצטרכי לשלב את התחומים ובסוף תקבלי תעודות הוראה לשני הנושאים. אם את רוצה לעסוק בייעוץ חינוכי אז המסלול קצת יותר ארוך ורק אחרי תעודת הוראה ואחרי שתעסקי בתחום 3 שנים תוכלי לעשות תואר שני בייעוץ חינוכי. זאת התוכנית שלי בכל אופן.
סגור