פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
סטודנטית | 13:55  03/03/09
שלום! אני לומדת בבר אילן כלכלה-ראשי ומתמטיקה-משני ולאחרונה חשבתי ללמד מתמטיקה בתיכונים. מה עליי לעשות? כמה זמן ייקח לי להשלים לת.הוראה? (אצטרך לעשות זאת במכללה כי בבר אילן ניתן ללמוד ת.הוראה רק אם המקצוע ראשי).
שני צור | 14:27  03/03/09
עליך לפנות לאחת מהמכללות להוראה סימסטר אחד לפני סיום התואר ולהראות להם את גליון הציונים שלך. בקשי מהם לשות תעודה לעל יסודי מתמטיקה.לפי גליון הציונים - הם יוכלו להגיד לך מה יהיה ההיקף. זה אמור לקחת בין שנה לשנתיים.
סטודנטית | 14:40  03/03/09
כ"כ הרבה זמן? עוד שנתיים לימודים... כן למדתי מתמטיקה בתואר אך לא בהיקף של מורחב, אז למה שזה ייקח יותר משנה? אני בסה"כ צריכה קורסים של חינוך ועבודה מעשית-זה הכל. אלא אם כן מדובר בשנתיים שלומדים משהו כמו יומיים בשבוע... תוכלי לענות לי יותר בפירוט האם מדובר בלימודים מלאים או ביום יומיים מרוכזים בשבוע. ועוד משהו-אפשר להתחיל ללמד ובמשך הזמן להשלים את תעודת ההוראה? כלומר האם תיכונים יקבלו אותי לעבודה למרות שאין לי עדיין תעודת הוראה?
שני צור | 18:36  04/03/09
יש סיכוי טוב שזה ייקח לך שנה, אבל תצטרכי לדחוס 3-4 ימי לימוד בשבוע, או לפרוס לשנתיים. זה תלוי כמה קורסי מתמטיקה יש לך בדיוק, ולכן זה דגם אישי לכל סטודנט. לגבי עבודה - אפשר לנסות להתקבל לבתי ספר. יש כרגע מחסור גדול במורים במתמטיקה, אז יכול להיות שיתנו לך.
סגור