פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
עמית | 15:05  07/05/09
שלום, רציתי לשאול בקשר לחינוך מיוחד.. הייתי רוצה לדעת אם יש מוסד אקדמי שנחשב יותר מאחרים [הכוונה בעידכון החומר הלימודי, בהתנסויות עוד בזמן הלימודים, או מוסד שמעסיקים מחשיבים אותו ואת בוגריו ליותר מנוסים ורציניים]. בנוסף רציתי לדעת אם לוקחים את החוג הנ"ל עם פסיכולוגיה אם ניתן להתקבל לפסיכולוגיה תואר שני [ואם זה באותן דרישות של פסיכולוגיה תואר ראשון או דרישות אחרות כמו שיש בתואר של עו"ס]. שאלה אחרונה ולא קשורה לחינוך מיוחד היא בקשר ללימודי חינוך תלמידים עם ליקויי שמיעה.. האם יש עבודה בתחום? והאם השכר הממוצע גם הוא נמוך? תודה רבה!
שני צור | 15:01  08/05/09
חינוך מיוחד כדאי ללמוד במכללות להוראה בשל החיבור הרב לשטח. ישנן כמה מכללות טובות. לכי למכללות באזור מגורייך ובדקי לאיזו מכללה את מתחברת יותר. לגבי פסיכולוגיה - זה תלוי במוסד בו תרצי ללמוד ובסוג התואר (למשל - לפסיכולוגיה קלינית רוב הסיכויים שלא תתקבלי או תצטרכי השלמות רבות). לגבי תלמידים בעלי לקויות שמיעה - יש עבודה בתחום. אם תעבדי דרך משרד החינוך - השכר זהה לשכר של מורה רגיל+גמול חינוך מיוחד.
סגור