פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
אושרה (אור) | 23:33  14/05/09
היום הייתי ביום הפתוח של מכללת ברל, והייתי שם בייעוץ התעניינתי בתחום גיל הרך והם אמרו שלמי שאין פסכומטרי צריך ממוצע 90 ולמי שיש פחות מ90 צריך ממוצע בגרויות 80 ופסכומטרי 450 ? אם זה הוראות של משרד החינוך, אז למה זה שונה מאצלכם, אתם אמרתם שצריך 530 ? וגם אצלם יש אפשרות למי שאין פסיכומטרי להתחיל ללמוד השנה ולעשות מכינה לפסכומטרי,אצלכם יש גם אפשרות?
שני צור | 09:46  15/05/09
כל המכללות להוראה אמורות לפעול על פי תנאי הקבלה של משרד החינוך. בלוינסקי מאוד מקפידים על כך. לפי משרד החינוך לגיל הרך צריך בגרות בממוצע 90 או משולב 500 בין הבגרות והפסיכומטרי כאשר הפסיכומטרי הוא לפחות 450 והבגרות לפחות 80. אין אצלנו אפשרות לעשות מכינה לפסיכומטרי תוך כדי התואר - זה מאוד מעמיס על התואר, ולדעתי קשה לעשות את שניהם במקביל. הפסיכומטרי האחרון שמקובל אצלנו הוא הפסיכומטרי באוקטובר. יש קורסים לקראתו במכינה, ואז מתחילים את התואר בראש נקי. אם יש מכללות שאינן פועלות על הוראות משרד החינוך - הן לוקחות את זה על אחריותן.
Judi | 11:42  17/05/09
היי.. האמת שאני שוקלת ללמוד ל- B.Ed במסלול אחר ( חינוך מיוחד) לא הייתי ביום פתוח, אבל לפי מה שאני יודעת, ומשיחה עם היועצת שם, התנאי קבלה הם זהים לאלו של משרד החינוך: בגרות לבד מעל 90 או ציון משולב 500. אני בטוחה בזה מהסיבה שלא היה לי מעל 90 אז הסבירו לי את תנאי הקבלה ואת השילוב של בגרות / פסיכומטרי ועשו לי שקלול ביחד עם הפסיכומטרי שעשיתי. אני בטוחה שאמרו לי או בגרות מעל 90 או משוקלל 500.
סגור