פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
סופי | 21:15  03/09/09
אני מעוניינת לעשות תואר בחינוך גיל הרך , כיתות א', ב' באחת מהמכללות בית ברל / סימינר הקיבוצים / לוינסקי לאיזה מכללה כדאי יותר ללכת? האם יש עדיפות לאחת המכללות
טל | 13:38  06/09/09
היי, לדעתי אין כזה דבר "יותר טוב", את צריכה ללכת לראות את המקומות ולהתייעץ עם אנשים שלומדים או למדו שם וכך לגבש החלטה. אני למדתי בבית ברל בעבר הלא רחוק (חינוך מיוחד לפני 3 שנים) אני יכולה להמליץ לך על המקום על סמך הניסיון שלי איתו. מה שאני אישית אהבתי במכללה זה דבר שקשה להסביר במילים, זה יותר קשור להרגשה... הקמפוס נותן הרגשה נעימה מאוד, האנשים איכותיים ונחמדים וגם הסגל אדיב. אין ספק שהרמה המקצועית חשובה, ובאמת שהם עזרו לי באופן מרבי להיות המורה שאני היום, כולל סדנאות וקורסים שמטפלים בחרדות וחששות בעמידה מול קהל (עוזר מאוד למורים מתחילים..), אך בנוסף לכך יצאתי עם הרגשה שעשיתי משהו שמאוד רציתי (ללמוד חינוך) באופן הכי מהנה וחלק שאפשר. עצה שלי: תבררי מתי יש שם יום פתוח במכללה ותגיעי לראות אותה ולהתרשם, יש להם בדרך כלל ימים פתוחים בספטמבר, לא יודעת מתי... תתקשרי כדי לא לפספס.
שירה | 23:02  06/09/09
הי, אני ממש מבינה את ההתלבטות שלך,אני גם מאוד התלבטתי לפני שהתחלתי ללמוד (היום אני מתחילה שנה שלישית במכללת לוינסקי). היום בדיעבד אני יכולה להגיד שזו הבחירה הכי טובה שיכולתי לעשות. זו מכללה עם אווירה משפחתית וחמה,המון יחס אישי וצוות הוראה מקסים. יש גם אחלה חברה ורמת לימודית גבוהה. אני ממש מרגישה שאני מקבלת שם את ההכשרה הכי טובה שרק אפשר. בקיצור,ממולץ בחום.. אני ממליצה לך להגיע לייעוץ ולהתרשם בעצמך..אני אשמח לענות על שאלות נוספות אם יש לך,והמון בהצלחה :)
גל ברטשניידר | 13:05  13/10/09
שלום לא מצאתי בכל דפי הפורום התייחסות למכללת אורנים מישהוא יכול להמליץ אני גרה במרכז הארץ ומחפשת מכללה ברמה גבוהה ובאוירה שונה תודה
שני צור | 08:06  07/09/09
כל המכללות בסדר ומפוקחות על ידי משרד החינוך. אני ממליצה ללכת לייעוצים במכללות השונות, לפנות לסטודנטים ולדבר עימם וכן להתייעץ עם מנהלים בשטח לגבי בוגרי איזה מכללה הם מעדיפים.
סגור