פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
לי | 09:43  25/09/09
שלום, רציתי לשאול מה הפרוצדורה בנוגע לתעודת הוראה, האם כשעושים תעודת הוראה ניתן ללמד גם ביסודי וגם בחטיבה? יש דבר כזה הכשרה באנגלית רק ליסודי?
שני צור | 20:25  26/09/09
בכל תעודת הוראה יש הגדרה של גיל ומקצוע התמחות. בדרך כלל התעודה מוגדרת ליסודי או לעל יסודי, ואז, לפחות באופן רשמי, ניתן ללמד רק בגילאים אליהם הוכשרת. יש בהחלט תעודת הוראה באנגלית ליסודי בלבד.
גונן | 13:31  29/09/09
שלום לך...! על מנת לקבל תעודת הוראה צריך תואר ראשון כלשהו, או ללמוד לתואר בחינוך (B.Ed) וללמוד במהלכו לתעודת הוראה. תעודת הוראה היא לפי מקצוע ותחום גילאים (יסודי, אל יסודי וכו'). יש תעודת הוראה באנגלית ליסודי, והאמת שאולי ראית הודעה שלי כבר בפורום הזה שהמלצתי על הוראה באנגלית מהרבה סיבות כגון העובדה שזהו מקצוע נדרש, סביר להניח שתמצאי בקלות עבודה בתחום. סיבה נוספת הינה האפשרות לשיעורים פרטיים, כדאי מאוד כלכלית. תתקשרי לאחת המכללות לחינוך ואולי תוכלי עדיין ללמוד השנה הקרובה (כמובן בתנאי שאת בעלת תואר ראשון ושההרשמה המאוחרת לא הסתיימה). כפי שרשמתי כבר בפורום, אני עברתי הסבה להוראה באנגלית במכללת בית ברל (כרגע לומד שם ייעוץ חינוכי). אחלה מקום...והאמת שאני מכיר אישית את המורים להוראת אנגלית שם והם פשוט מצוינים! בבית ברל מקבלים ניסיון מקיף בשטח ובהחלט יש שם דגש על רכישת מיומנות והתנסות בפועל ולא רק תיאוריה כמו בהרבה מקומות אחרים.
סגור