פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שני שלום, אני אשמח לעצתך ותשובתך בנושא: אני בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות (סיימתי לפני 7 שנים) עם ממוצע ציונים של 87. עבדתי בתחומים שונים מחינוך עד היום, כאשר בלימודי התואר התנדבתי במסגרת לילדים בשכונת מצוקה - התנדבות שמאוד נהנתי ממנה. כעת מעוניינת לבצע הסבה מקצועית לתחום החינוך כאשר המטרה היא ייעוץ חינוכי. ידוע לי כי יש צורך להשלים תעודת הוראה ותואר שני בייעוץ חינוכי. 1) מהו המסלול הכי נכון להגיע ולהיות יועצת חינוכית? 2)האם בכדי להתקבל להיות יועצת חינוכית בביה"ס יש צורך בניסיון בהוראה? 3)האם יש השפעה על סיכויי קבלה לעבודה אם התואר השני בייעוץ חינוכי ניתן ע"י מכללה פרטית? תודה, רונית
שני צור | 11:00  26/01/10
1. לעשות תעודת הוראה, רצוי בחינוך מיוחד, אך לא חובה ואז תואר שני בייעוץ 2. לא תמיד 3. וודאי שהמכללה נותנת תעודה מטעם משרד החינוך ואז לא צריכה להיות בעיה.
תודה על התשובה המהירה לגבי סעיף 3. המכללה הפרטית עליה מדובר היא המרכז ללימודים אקדמיים, ראיתי שהתואר מוכר לגמול השתלמות של מורים/ שבתון, זה אומר אם כך שהוא מוכר מטעם משרד החינוך?
שני צור | 13:07  28/01/10
בדרך כלל כן אבל כדאי לוודא איתם
סגור