פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
תקווה | 01:02  14/09/10
היי, יש לי מספר שאלות. 1. בהסבת אקדמאים לתעודת הוראה-אם אעשה תעודת הוראה לגיל הרך בחינוך מיוחד ובפועל לאחר הסטאז אעדיף לעבוד בחינוך הרגיל, יקבלו אותי או שתהיה עדיפות ללומדי החינוך הרגיל ? 2. במסגרות הגיל הרך, איפה יש יותר ביקוש? בחינוך הרגיל או המיוחד? 3. אם ארצה להמשיך אם תעודת ההוראה לגיל הרך ליעץ חינוכי לתואר שני- פתוחה בפניי רק האפשרות של יעוץ חינוכי לגיל הרך או גם לשאר השכבות? 4. החשש הכי גדול שלי הוא שאסיים את תעודת ההוראה בגיל 30 ולא אצליח להשתלב במשרד החינוך היות והבנתי מחברותי שעובדות בשטח כגננות וגם מכמה מדריכות פדגוגיות בגן של אמי, שמשרד החינוך מעדיף לקבל צעירות. אשמח לדעתך? תודה מראש ושיהיה חג שמח :)
שני צור | 09:20  15/09/10
1. בדרך כלל הסבה לגיל הרך בחינוך המיוחד כוללת גם תעודה של גיל רך רגיל. 2. שני התחומים זהים פחות או יותר מבחינת הביקוש. 3. באופן כלל - היעוץ הרגיל מיועד לבעלי תעודת הוראה מגילאי ביה"ס. לעיתים יש גם התגמשויות לגבי הגיל הרך. זה תלוי במצב הרישום. 4. 30 זה לא מבוגר!!!!
סגור