פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
סיגל | 09:27  17/10/10
צריכה עצה, גם לסמסטר הזה לא נרשמתי בגלל ההתלבטויות שלי! אני רוצה להתחיל ללמוד חינוך עם דגש על חינוך לגיל הרך. אני יודעת שבסמינר הקיבוצים יש פקולטה טובה אבל יותר ויותר מושך אותי ללמוד רחוק, באיזור המדהים של הצפון. הבעיה העיקרית היא קודם כל העובדה שאין לי דרך הגעה לשם (מתכוונת עכשיו לרכוש רכב), והעובדה שהפקולטה לחינוך היא יחסית חדשה מסמינר הקיבוצים, שהתעודה שלי (כמו ששמעתי) היא בטח יותר נחשבת... מה אתם אומרים?
שני צור | 20:27  17/10/10
בתל חי בדרך כלל אין תעודת הוראה, וזה אומר שכנראה תצטרכי להשלים אותה בסוף התואר.
רעות26 | 18:29  18/10/10
אני לומדת חינוך מיוחד בתל חי ונהנית מכל רגע.... כמו שאמרת האיזור הוא באמת מדהים. אני יכולה להגיד לך שהרבה חברים חסכו עבור תשלום מדקדמה לרכב מליסינג וקנו רכב חדש וממש מרוצים, אז יש לך עוד אופציה לחשוב עליה.... גם אני בשנה הראשונה חייתי על טרמפים (מעיק ומעצבן רוב הזמן) עד שקניתי רכב משל עצמי (ממליצה לך לבדוק ב"אלבר"). הפקולטה ממש טובה, אם את ממש בעניין של חינוך מכל סוג שהוא בואי ליום הפתוח הקרוב, אני בטוחה שתתרשמי לטובה
ליאל כהן | 13:24  27/10/10
קודם כל, אני לומדת בתל חי, זו מכללה מדהימה!.. האווירה פה מעולה בין כולם ורובנו מהמרכז והדרום כאילו אלו שגרים פה נוסעים ללמוד במרכז והדרום לא נשארים פה יותר מידי ובכל זאת יש כאן אווירה אחרת. התואר במכללת תל חי של חינוך נחשב גם, ולדעתי האישית יותר משל סמינר הקיבוצים. תעשי מה שלהב אומר לך.. אבל קחי בחשבון, שרוב הסטודנטים פה אין להם אוטו, לביקורים בבתים במרכז מתארגנים בטרמפים בתוך "לוח טרמפים תל חי" בפייסבוק בתשלום סימלי או אוטובוסים, ולמכללה עם חברים או טרמפים.. זה משמע מפחיד אבל זה לא.. כולם כאן עושים את זה.
רוית | 10:20  18/11/10
הי, אני סטודנטית לחינוך לגיל הרך במכללת אוהלו, בקצרין. גם אני עברתי מהמרכז ההורים שלי גרים בראשון. מאוד התלבטתי בהתחלה אבל אני בטוחה שעשיתי את הבחירה הנכונה... באוהלו את בעצם תופסת "שתי ציפורים במכה" - גם לימודים במכללה בצפון, ברמת הגולן.. איזור יפיפה ומדהים ומזג אויר שחבל על הזמן... גם לימודי הוראה לגיל הרך, תואר ראשון ותעודת הוראה ( שאין בתל-חי). אני מתגוררת במעונות, שהם נעימים ומאובזרים בכל דבר שאת מעלה על דעתך, במחיר ממש נמוך יחסית(500ש"ח לחודש). האנשים פה מקסימים וחמים. בקיצור ממליצה בחום... דרך אגב, נדמה לי ששמעתי שיש לימודים לתואר גם בסמסטר אביב, אולי שווה לך לבדוק וככה להרוויח שנה.
סגור