פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
קרן | 12:20  03/01/11
אני מעוניינת ללמוד תואר ראשון בחינוך מיוחד. לפי הציונים שלי אני יכולה להתקבל לאן שאני רוצה. השאלה היא לאן? איזה מכללות/אוניברסיטאות הכי נחשבות? תודה.
שני צור | 10:53  04/01/11
איפה את גרה? באופן כללי, יותר מומלץ ללכת למכללות לחינוך משום שהתואר שלהן כולל גם תעודת הוראה ומופנה יותר אל השטח מאשר הגישה המחקרית של האוניברסיטאות.
אני גרה 50 דקות מתל אביב וחצי שעה מחיפה
וראיתי שבאוניברסטית חיפה כן יש תעודת הוראה...
היי קרן, אני עושה עכשיו תואר ראשון בחינוך מיוחד ואין ספק שזה תחום מרתק למי שמרגיש מחוייב לנושא. לפני הלימודים התלבטתי היכן ללמוד והגעתי לימים פתוחים ולפגישות ייעוץ במספר מכללות (ההיבט הפרקטי בהן היה לי מאוד חשוב ולכן לימודים באוניברסיטה ירדו מהפרק מבחינתי בשלב מאוד מוקדם). ממליצה לך לבדוק כמה מכללות לפני שאת בוחרת. בסוף נרשמתי לבית ברל מכמה סיבות. אחת מהן שאולי רלוונטית לשיקולים שלך היא שסגל המרצים פה שמאוד נחשב בתחום (בינתיים זה עומד בציפיות) שיהיה בהצלחה בכל אופן !
באוניברסיטאות תעודת ההורא אינה בתוך התואר אלא נלמדת בסיום התואר, ולכן רוב התואר פחות מדבר על השטח. בתל אביב יש לך את לוינסקי וסמינר הקיבוצים. בחיפה יש לך את מכללת גורדון.
תודה רבה על העזרה!
סגור