פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
נטע ל | 08:58  10/02/11
הי שני, אני מורה לאמנות מזה 3 שנים. את התואר הראשון באמנות סיימתי במדרשה ולא מזמן קיבלתי מהם הזמנה ליום פתוח עם הצעה ללימודים מתקדמים בתחום. יש להם תואר שני שנקרא חינוך לאמנות, שהם מעניינים כנראה את הבוגרים שלהם בו. ההצעה האמת הגיעה בעיתוי טוב שכן אני בדיוק מתלבטת בימים אלו בנוגע ללימודי תואר שני. יש לי נסיון חיובי עם המקום מתקופת הלימודים לתואר ראשון אבל התואר השני שהם מציעים הוא תואר יחסית חדש ואני לא מכירה אותו. אני בטוחה שכל דבר שיספרו לי בתכנית עצמה ישמע נהדר (ואני מתכוונת להגיע ליום הפתוח שבוע הבא ולהתעניין כמובן) אבל הייתי שמחה לשמוע קצת חוות דעת בפורום שאינה מטעם המדרשה עצמה. מהו בדיוק התואר הנ"ל ? האם מישהו מכיר אותו ? מה היתרון שלו מול תואר שני בתולדות האמנות למשל (שגם לגביו התחלתי לבדוק) ? האם תואר זה נשמע לך התפתחות טובה למורה לאמנות שמעוניינת (לפחות לשנים הבאות) להמשיך ולעסוק בהוראת האמנות? מודה לתשובתך (וסליחה על "החפירות" כמו שאומרים התלמידים..)
שני צור | 18:21  10/02/11
בדיוק כפי שאמרת, התואר הוא חדש ולכן קשה להעריך את טיבו, אולם לבית ברל יש שם טוב והם עומדים תחת פיקוח המל"ג כך שזה נראה בסדר. בד"כ התארים במכללות להוראה עוסקים בהיבט החינוכי-פדגוגי של התחום ולאו דווקא הצד התיאורטי, כפי שמן הסתם יקרה ב"תולדות האמנות"
סגור