פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
נתם | 16:51  18/02/11
שלום. אני מעוניין בלימודי חינוך והוראה, אך אני לא מצליח להבין את התהליך: אם לדוגמה אני רוצה להיות מורה לאנגלית, אני צריך ללמוד לתואר ראשון באנגלית ואז להשלים ללימודי הוראה? אם כן, כמה זמן זה לוקח, והאם יש הבדל מבחינה זו בין מכללה לאוניברסיטה? בנוסף, האם תואר ראשון בחינוך משמעותי בצורה כלשהי ללימודי הוראה?
שני צור | 20:14  19/02/11
יש לך 2 אפשרויות: 1. ללמוד תואר כלשהו ואז לעשות הסבה להוראה. זה ייקח לך בד"כ כ-5 שנים 2. ללמוד תואר עם תעודת הוראה ביחד במכללה להוראה. זה ייקח לך 4 שנים. בנוסף, במכללות התואר הוא מכוון הוראה ולכן יש הרבה דגש על השטח ולא על לימודים תיאורטיים כמו באוניברסיטה.
סיון | 08:41  23/02/11
היי, אני מאוד מתחברת למה ששני אמרה. אני עושה הסבה להוראה בבית ברל כרגע (למורה למתמטיקה) ואם אתה מראש יודע שאתה רוצה להיות מורה לאנגלית - אז תחסוך לך את הזמן המיותר של תואר ראשון ואז תעודת הוראה ומראש תירשם ללימודי הוראת אנגלית. אין שום יתרון בלעשות את המסלול ההפוך אם מראש אתה יודע שאתה רוצה להיות מורה. זה יותר זמן ויותר כסף (מנסיון). בכל מקרה שיהיה בהצלחה. זה מקצוע מספק מאוד בעיני.
גלית | 11:11  24/02/11
מצטרפת להמלצה של סיון, אני עושה הסבה להוראה במכללת אורנים בצפון, גם כן להוראת המתמטיקה... התלבטתי בין הוראה באנגלית למתמטיקה ובסופו של דבר בחרתי בתחום מתוך המלצות וצרכי השוק. היתרון הוא באמת תעודת הוראה משולבת עם התואר הראשון - חיסכון בזמן ובכסף. בכל אופן, אני מאוד מרוצה מהלימודים, בעיקר מההתנסויות המעשיות בבית הספר ומהיחס האישי של המרצים באורנים.
סגור