פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שלום, אני עתידה להתחיל לימודי תואר ראשון דו חוגי בפסיכולוגיה וחינוך. אני מודעת לכך שהתואר שניתן הוא B.A ועל כן לא מתיר לעסוק בהוראה, השאלה היא במידה ואבחר להשלימו לתואר B.E.D היכן ניתן לעשות זאת והאם זה לוקח באמת שנה? כמו כן, הבנתי שבאורנים יש מסלול מורחב להוראה לגיל הרך יחד עם כיתות א-ב, האם במסגרת השלמת התואר תהיה קיימת עבורי אופציה שכזאת? תודה מראש על כל העזרה.
מכללת אורנים | 09:41  21/06/12
שלום רב, אני מודה לך על פנייתך. לשאלותייך, באופן עקרוני ניתן לעשות השלמות במספר מוסדות אקדמיים ברחבי הארץ. למעשה, על מנת לעסוק בתחום ההוראה עליך להשלים את תעודת ההוראה, משך זמן ההשלמה תלוי בנתונייך האישיים (נתוני התואר הראשון שברשותך.) על מנת לקבל תמונה מדויקת עליך לפנות אל מוסד הלימודים בו את מעוניינת ללמוד, להגיש את נתונייך האישיים - ולקבל ייעוץ אישי בנוגע למשך זמן הלימודים. במכללת אורנים, אכן קיים מסלול מורחב להוראה לגיל הרך כולל כיתות א-ב, אני ממליצה לך לפנות אל מרכז המידע וההרשמה של אורנים, טלפון: 1800-30-10-80 על מנת לבדוק מולם מהן ההשלמות הדרושות להתקבל למסלול הלימודים הנ"ל. לכל שאלה נוספת, אשמח לעמוד לרשותך בפורום זה. בברכה ובהצלחה, אורלי - מכללת אורנים
סגור