פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
טל | 05:23  10/02/13
שלום השאיפה שלי, החלום הוא להיות מטפלת משפחתית/זוגית אני בהתלבטות אין-סופית לגבי מה ללמוד תואר ראשון.. עו"ס , חינוך, ייעוץ חינוכי.. מה דעתך ? ועוד דבר- ראיתי בכמה מוסדות שיש תוכנית ללימוד ייעוץ משפחתי כבר לאחר תואר ראשון (מאושרות חלקית) האם זה אומר שלא אוכל לעבוד בתחום במוסד רלוונטי ?
אורלי - מכללת אורנים | 14:11  12/02/13
טל שלום רב, אני מודה לך על פנייתך. מאחר ואת מתקשה להחליט מה ללמוד ואת מרגישה בהתלבטות אין-סופית, מה ללמוד לתואר ראשון, אני ממליצה לך להתייעץ עם יועצות לימודים מוסמכות מטעם מוסדות לימוד נבחרים, הנראים לך או הקרובים למקום מגורייך. בנוסף את יכולה להגיע לימים פתוחים - להתרשם ממגוון תכניות לימודים שיש לכל מוסד להציע ולקבל ייעוץ מאנשי סגל בכירים. (לדוגמא - מכללת אורנים מקיימת יום פתוח למגוון תכניות הלימודים בתאריך 1.3.13) אינני מכירה את התכנית לייעוץ משפחתי, לאחר תואר ראשון - אני ממליצה לך לברר על התכנית בכל אחד מהמוסדות וכן גם לשמוע המלצות מסטודנטים הלומדים בתכנית. לשאלות נוספות, אשמח לעמוד לרשותך בפורום זה. בהצלחה, אורלי - מכללת אורנים
טל | 18:32  12/02/13
סגור