פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שלום, יש לי התלבטות לגבי מקצוע להסבה. זה קצת ארוך אז אודה לך על הסבלנות. יש לי תואר ראשון במשפטים אך רקע עשיר בהוראת השפה האנגלית (יותר מעשור) לכלל הגילאים כולל הכנה לבגרות. אני מתלבטת האם ללכת על מסלול ארוך ויקר יותר ולהוציא תעודת הוראה באנגלית (רב גילי) או ללכת על מסלול קצר יותר, קל יותר ויקר הרבה פחות ולהוציא תעודת הוראה באזרחות וזאת כיוון שהתואר במשפטים מקנה לי פטורים רבים במקצוע הנ"ל. ההתלבטות נובעת בעיקר מהחשש למציאת עבודה בהמשך. וגם מכיוון שאני אמא לילדים קטנים והלימודים הארוכים יותר יקחו זמן יקר והשקעה גדולה יותר מצידי. האם יש ביקוש למקצוע האזרחות? אני יודעת שלאנגלית יש ביקוש גדול. שאלה נוספת היא כמה משקל נותנים מנהלי בתי הספר למוסד הלימודים בו אבחר ללמוד. אודה לך על תשובתך מיכל
מנהלת פורום לימודי חינוך | 20:58  11/07/13
היי מיכל ותודה על פנייתך. ראשית אומר שהלבטים שבפניהם את עומדת הינם לגיטימיים מאוד, במיוחד לאור העובדה שאת אמא לילדים קטנים. לגבי בחירת המקצוע- קשה לי להכווין אותך לתחום דעת ספציפי היות והדרישה משתנה בהתאם לאזור המגורים, עיתוי חיפוש המשרה והיצע וביקוש. שני המקצועות שציינת הינם מקצועות לבגרות ולכן נלמדים בכל בית ספר על יסודי בארץ המגיש לבגרויות. לפי מה שאני מבינה מפנייתך, את מתחברת יותר לאנגלית אך האזרחות קצרה וזולה יותר עבורך, ועל כן עלייך לבדוק מהם התנאים בהם את נמצאת מבחינות רבות לשם קבלת ההחלטה. מה שחשוב הוא לעשות מה שאוהבים בסופו של דבר, כי בחינוך חשוב בעיקר לעבוד עם הלב. שיהיה בהצלחה! אשמח לעמוד לרשותך בשאלות נוספות. אורלי יצחקי- מכללת אורנים.
סגור