פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
לוקה | 15:53  17/09/13
יש לי כמה שאלות. אני כרגע מסיימת תואר 1 בהיסטוריה ואוצה להמשיך לתעודת הוראה. 1. האם יש מוסד מומלץ לתעודת הוראה? או האם יש משמעות למוסד שבו למדתי הוראה כשאני רוצה לחפש עבודה? 2. האם מרגע שאני מסיימת את תעודת ההוראה אני משויכת ישירות למשרד החינוך? ואם אני לא משויכת האם אני נחשבת ל"מורה עובדת קבלן"? 3.מה ההבדל בשכר בין מורה עם תואר ראשון למורה עם תואר שני? והאם יש משמעות לתחום של התואר השני? תודה
מנהלת פורום לימודי חינוך | 11:02  19/09/13
לוקה שלום רב, אני מודה לך על פנייתך. 1. ישנם מספר מוסדות המתמחים בהוראה ברחבי הארץ, בדרך כלל הבחירה במוסד היא לפי מיקום. פרטים לגבי המוסדות השונים, תוכלי למצוא כאן באתר. ישנה משמעות למוסד בו את מתכננת ללמוד מבחינת חיפוש העבודה- ישנם בתי ספר המעדיפים לקחת מורים אשר למדו במכללות המתמחות בחינוך. 2. לאחר שסיימת את לימודי תעודת ההוראה, יהיה עליך למצוא סטאז'. את הסטאז' את בוחרת, את לא חייבת לעבוד במסגרת של משרד החינוך, ניתן גם לעבוד במסגרות פרטיות. במידה ותבחרי לעבוד במסגרת של משרד החינוך תהיי עובדת של משרד החינוך. 3.בעניין השכר ישנם הבדלים בין מורה עם תואר ראשון לשני. את ההבדלים תוכלי למצוא באתר של משרד החינוך. לשאלות נוספות אשמח לעמוד לרשותך בפורום זה, אורלי- מכללת אורנים.
סגור