פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שיר | 06:55  30/10/15
שלום, אני לומדת כרגע לתואר ראשון במדעי החברה מורחב בהתמקדות ניהול ומשאבי אנוש ורציתי לדעת האם אוכל בעתיד לעשות הסבה להוראה לגיל הרך או לבי"ס יסודי. אשמח לדעת כמה זמן זה לוקח והאם זה מקנה לי זכות לעבוד כגננת או מורה? תודה רבה.
מנהלת פורום לימודי חינוך | 15:09  03/11/15
שיר שלום ותודה על פנייתך. תכנית הסבת האקדמאיים מיועדת לבעלי תואר ראשון המעוניינים בתעודת הוראה. ניתן לעשות הסבה מכל תחום להוראה לגיל הרך- (גילאי לידה עד 6) או לבית הספר היסודי. משך זמן ההסבה,הוא בין שנה לשנתיים. ככל שתבחרי במקצוע קרוב יותר לתחום הדעת ממנו את מגיעה כך תחוייבי בפחות השלמות ומשך הלימודים יהיה קצר יותר. לרוב, המסלול נבנה באופן פרטני לכל סטודנט בהתאם לכמות ההשלמות שלו ובהתאם לצרכיו ולצורכי המערכת כמובן שישנה הכרה בקורסים שכבר למדת. לאחר סיום תכנית ההסבה תוכלי להיות מורה או גננת (בהתאם לתחום ההסבה בו תבחרי) בהצלחה! לשאלות נוספות, אשמח לעמוד לרשותך בפורום זה , רוית- מכללת אורנים
שיר | 21:19  03/11/15
תודה רבה. אני לומדת קורסים בתחומים של דיני עבודה, שיווק, מבוא לסטטיסטיקה א' מבוא למיקרו ומקרו כלכלה, אתיקה עסקית, ניהול ופסיכולוגיה חברתית. תוכלי לומר לי בערך איזה וכמה קורסים אצטרך להשלים במסלול ההסבה לגיל הרך?
מנהלת פורום לימודי חינוך | 09:25  04/11/15
שיר שלום, אינני יכולה לדעת בוודאות אילו קורסים תצטרכי להשלים בשלב זה, בעת ההרשמה ראש תכנית ההסבה הרלוונטית עובר על גליונות הציונים של כל מועמד וההכרה בקורסים נתונה לשיקולו. מה גם שבכל מוסד לימודים תנאי הקבלה משתנים, אני ממליצה לך ליצור קשר בתחילת חודש פברואר עם המוסד האקדמי בו את מעוניינת ללמוד על מנת לבדוק מהם תנאי הקבלה המעודכנים ולהגיש לבדיקה את גליונות הציונים שלך. בהצלחה! רוית - מכללת אורנים
שיר | 16:04  04/11/15
תודה רבה.
סגור