פורום עיצוב גרפי ותקשורת חזותית

בהנהלת: אמיר פוגל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום לימודי עיצוב גרפי/תקשורת חזותית הינו הבמה עבור המתעניינים בלימודי עיצוב גרפי/ תקשורת חזותית העוסק בשאלות היכן לומדים? מה כלול בתוכנית הלימודים? תנאי הקבלה, מצב שוק העבודה ועוד.
 
אמיר פוגל

סמנכ"ל מכללת "אקזיט" והבעלים של חברת הפיתוח- מומנטס טכנולוגיות בע"מ.

 
שלום לכל המתעניינים בלימודי עיצוב גרפי. רציתי לספר על נסיוני במכללת תילתן. בעקרון כשנרשמתי לשנה א' אנשי הסגל עשו עליי רושם מאוד חיובי, והיחס היה חמים ואישי. בשל בעיה אישית, אחרי המכינה ביטלתי את רישומי לשנת הלימודים, ואז היחס כלפיי השתנה באופן קיצוני. לאחר חודשיים של התחמקויות/צעקות מצד מנהל המכללה, הם הואילו בטובם להפסיק את חיובי כרטיס האשראי. החזר כספי (ואפילו תעודת סיום מכינה) לא קיבלתי עד היום, למרות הבטחה מפורשת של מנהל המכללה. כרגע הנושא נמצא בטיפול המועצה לצרכנות
כ | 23:23  07/04/07
קטלו אותה בטירוף בפורום של תפוז. עשו ממנה קטנה. חחחחח
בני | 12:08  17/04/07
זה כבר על גבול הפלילי... אני לא מכיר את כל הפרטים אלא רק על סמך מה שכתבת, וחיפוש אומלל אחרי ההודעות שלך בגוגל מראה שאת במסע הכפשות נמרץ נגד מישהו. ובכל מקום קוטלים אותך. קצת מוזר, לא? מנסיוני עם המכללה הזאת, נראה כאילו את מדברת מה זה שטויות. האנשים שם מקסימים אחד אחד ואם הייתי יכול, הייתי ממשיך שם עוד שנתיים, חוץ מהשלוש שעשיתי שם. יכול להיות שמשהו בהתנהלות שלך מולם לא היה בסדר? אולי תנסי לבדוק קודם את עצמך, כי מדובר במקום מה זה מקצועי, עם אנשים שעושים ממש הרבה למען הסטודנטיםן שלומדים שם. עובדה - תראי את המקום החדש שהם בנו לתלמידים. הסגל שם מקצועי לגמרי וממש מרגישים את זה. אם את מדברת על ענייני כסף, אין לזה ממש קשר לפורום שמתעסק בענייני עיצוב. ואם ככה, אז ההודעה שלך בעניין היא ממש כמו הכפשה זולה. סתם חבל, וסתם שתדעי.
סגור