פורום עיצוב גרפי ותקשורת חזותית

בהנהלת: אמיר פוגל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום לימודי עיצוב גרפי/תקשורת חזותית הינו הבמה עבור המתעניינים בלימודי עיצוב גרפי/ תקשורת חזותית העוסק בשאלות היכן לומדים? מה כלול בתוכנית הלימודים? תנאי הקבלה, מצב שוק העבודה ועוד.
 
אמיר פוגל

סמנכ"ל מכללת "אקזיט" והבעלים של חברת הפיתוח- מומנטס טכנולוגיות בע"מ.

 
הי, שמעתי שפתחו במכללה למינהל חוג חדש לתקשורת חזותית במרחב. הבנתי שהם נותנים תואר ב - B. Design, ויש להם מרצה כוכב שמגיע במיוחד מארה"ב. מבחן הכניסה הוא ביום שני הקרוב, ואני לא יודעת מה הוא כולל, ולא רוצה לפספס אבל לא יודעת מה הסיכויים לעבור בלי הרבה הכנה מוקדמת, ואיזה הכנה בדיוק צריך...בקיצור, מאד לחוצה. אודה על עזרה דחופה... תודה, יערה
אני התחלתי לימוד תואר בעיצוב גרפי ואחרי זמן קצר עברתי ללימודי תעודה בהאקריו. לימודי תעודה ותואר נותנים לך בסופו של דבר את אותם הכלים וההבדל בניהם הוא הזמן. הכי חשוב שיהיה לך תיק עבודות מושקע כי זה מה שמחפשים המעסיקים.
אפרופו תיק עבודות: הבנתי שבמכללה למינהל עובדים עם לקוחות ממש בשנה האחרונה. אז הבוגר יוצא עם "תיק עבודות" שהוא אשכרה פרוייקטים של לקוחות, לא "סתם" עבודות למוסד האקדמי. זה גם עוזר במציאת עבודה, לא?
המסלול של תקשורת חזותית רק התחיל, אז ברור שאין לו בוגרים מרוצים כרגע... לעיצוב פנים יש שם נהדר והרבה בוגרים מאד מרוצים שמצליחים בשוק
סגור