פורום עיצוב גרפי ותקשורת חזותית

בהנהלת: אמיר פוגל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום לימודי עיצוב גרפי/תקשורת חזותית הינו הבמה עבור המתעניינים בלימודי עיצוב גרפי/ תקשורת חזותית העוסק בשאלות היכן לומדים? מה כלול בתוכנית הלימודים? תנאי הקבלה, מצב שוק העבודה ועוד.
 
אמיר פוגל

סמנכ"ל מכללת "אקזיט" והבעלים של חברת הפיתוח- מומנטס טכנולוגיות בע"מ.

 
ליבנת אורי | 19:19  08/08/07
אני הולכת להרשם למכללת "עתיד" במעלות, ללימודי "גרפיקה ממוחשבת"- לימודי תעודה מוכרים. אני רואה קושי רב לאנשים שלמדו את המקצוע להשתלב, כיוון שכל מודעה בעיתון בנוגע לתחום הנ"ל, מבקשים ניסיון לפחות של שנתיים. לכן, הפחד שלי הוא שלא יתנו לי את הצ'אנס לאחר הלימודים, להשתלב בתחום העבודה כיוון שלא יהיה לי ניסיון קודם. זו אחת ההתלבטויות שלי באם להרשם או לא. שוק העבודה ובכלל בפרט בצפון, מאוד קשה כיום ולכן אני מאוד מתלבטת...מצד שני, התחום הוא הכי קרוב למה שאני הכי אוהבת לעשות- שזה להיות הרבה מול המחשב וגם כי אני מאוד אוהבת לעסוק באומנות בכלל בשעות הפנאי. תודה על ההענות שלה ושיהיה ערב נפלא ♥
ליבנת אורי | 19:21  08/08/07
אלי נשיא | 08:24  09/08/07
אם זה תחום שאת אוהבת ותשקיעי בו אז גם תצליחי! בעניין חיפוש עבודה, עיתונים הם לא המקום היחיד לחפש, ישנן אתרים שמפרסמים מודעות דרושים ספציפיות לתחום, את יכולה לפנות למקום עבודה פוטנציאלי ולהציע את עצמך, וגם אנשים תבדקי אנשים מסביבך אולי למישהו יש קשר עם גרפיקאי או משהו דומה שיכול לעזור לך. בנוסף, בתחום זה את יכולה להיות עצמאית, עם הרבה שיווק טוב, תמצאי כמה לקוחות ולאט לאט תבני את עצמך. בהצלחה!
סגור