פורום עיצוב גרפי ותקשורת חזותית

בהנהלת: אמיר פוגל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום לימודי עיצוב גרפי/תקשורת חזותית הינו הבמה עבור המתעניינים בלימודי עיצוב גרפי/ תקשורת חזותית העוסק בשאלות היכן לומדים? מה כלול בתוכנית הלימודים? תנאי הקבלה, מצב שוק העבודה ועוד.
 
אמיר פוגל

סמנכ"ל מכללת "אקזיט" והבעלים של חברת הפיתוח- מומנטס טכנולוגיות בע"מ.

 
בר | 15:08  20/09/07
היי... יש לי שאלה, אבל נראה לי שאני אקבל תשובה לא כ"כ אובייקטיבית, כי לפי מה שנראה מנכ"ל מכללת הנשיא מנהל את האתר.... אבל אני אנסה בכל זאת... אני מתלבטת מאוד בין לימודי עיצוב אתרים במכללת הנשיא ברמת גן לבין מנטור בתל אביב. אם מישו שמע ויודע ויש לו תשובה אובייקטיבית.... אני אשמח. תודה :0)
קרן | 02:07  27/09/07
היי... אני הייתי באותה התלבטות עד לפני חודש ובסופו של דבר נרשמתי למנטור. לדעתי שתיהן מכללות מאוד טובות אך לשתיהן שיטת לימוד שונה, ואת צריכה לחשוב למה את יותר מתאימה. לדוגמא אצלי מה שקבע הוא זה שאני בן אדם שצריך מסגרת לימודים קבועה אחרת אני הולכת לאיבוד ונכון שזה נחמד שאת יכולה לקבוע לעצמך את היום והשעה (בנשיא) שבא את תלמדי, אך מה שלא טוב בכך הוא שיש את הימים שאנחנו מתעצלים ומוותרים לעצמנו (לפחות אצלי) וזה שיש את האפשרות לבטל ולדחות זה בכלל פותח דלת. וגם עוד משהו שניראה אולי קצת שולי אך לדעתי יש לו חשיבות רבה. במנטור הלימוד הוא בקבוצה של 12 איש וזה הרבה יותר נחמד, אפשר לשוות בין עבודות, ליראות נקודות מבט ורעיונות של אחרים ובכלל זה תמיד יותר כייף שיש לך את מי לשתף...... אז בהצלחה עם ההחלטה, מקווה שעזרתי........
סגור