פורום עיצוב גרפי ותקשורת חזותית

בהנהלת: אמיר פוגל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום לימודי עיצוב גרפי/תקשורת חזותית הינו הבמה עבור המתעניינים בלימודי עיצוב גרפי/ תקשורת חזותית העוסק בשאלות היכן לומדים? מה כלול בתוכנית הלימודים? תנאי הקבלה, מצב שוק העבודה ועוד.
 
אמיר פוגל

סמנכ"ל מכללת "אקזיט" והבעלים של חברת הפיתוח- מומנטס טכנולוגיות בע"מ.

 
שלום לכולם וכן למר נשיא מנהל הפורום. אני מתלבט בלימודים לווב מאסטר + עיצוב אתרים במספר מכללות מובילות באזור המרכז. הרקע שלי האקדמי: תואר ראשון מצויין + שני במקצועות הרפואה. עובד כרגע בתחום ונהנה, אך מרגיש שהגמול הכספי אינו תואם לצערי. ועתה אני בעצה אחת עם אישתי המתכנתת בודק כיוונים. לפיכך, הייתי שמח באם מישהו יוכל להסביר לי על טיבה של המכללה הטובה לדעתו, והאם בגמר לימודיי יש לי את הסיכויים להתקבל לעבודה בתחום, בחברות השונות, בגלל שלמדתי במכללה זו ולא באחרת. ולמר נשיא, מאחר ששמעתי שהמכללה שלך טובה, הייתי שמח באם תוכל להסביר לי מדוע כדאי ללמוד בנשיא, ומדוע הקורס של ווב-מאסטר + עיצוב (ביחד) הוא 325 שעות, כשבמכללות אחרות רק ווב-מאסטר לבדו הוא בערך 300 שעות. מה העניין, פרט לכך שיש הדרכה פרטנית?? תודה וחג שמח לכולם.
אלי נשיא | 09:53  02/10/07
סיכוייך למצוא עבודה תלויים בעיקר רמת המיקצועיות שאתה מפגין. בדרך כלל יבקשו לראות אתר/אתרים שבנית ותעבור מבחן בנושא. שעות הלימוד בקורס נקבעות לפי תוכן הקורס, שלרוב הוא דומה בין המכללות. בנוסף יש לבדוק לגבי שעות פרוייקט האם הם נכללות בלוח הזמנים של הקורס. ולבסוף כאשר הלימוד הוא פרטני, הוא יותר ממוקד לתלמיד ואינו תלוי בקבוצת תלמידים שהם ברמות שונות. חג שמח ובהצלחה!
הייתי מעוניין לשמוע מעט על התכנית שמכללתך (WM+WD), משום שלא מצאתי את הפירוט המורחב באתר המכללה. בדוברי על פירוט, מכוונות מילותיי לפירוט כדוגמת זה שבג'ון ברייס נתנו בנוגע ל-WM, להלן הקישור לעיונך- http://www.johnbryce.co.il/internetcatalog/CourseDetails.aspx?InternetDomainID=1499&SearchBy=domain&OldFileName=SearchResult.aspx&CourseNumber=5732&CompanyID=1). אשמח באם תוכל לשלוח לי את הפירוט למייל: Jonathan4606@gmail.com. בברכה, ריקו
סגור