פורום לימודי שוק ההון

בהנהלת: יניר כתב  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו לקבל מענה לשאלות הנקרות בדרככם ללימודי שוק ההון: מה בדיוק לומדים? איזה תעודה מקבלים? מה הם ההתמחויות בתחום? מה מצב שוק העבודה? כל זאת ועוד בפורום שוק ההון
 
יניר כתב

מרצה במכללת אפיק פיננסים, רואה חשבון, סוחר כעשר שנים במניות ומטח

 
לינה | 09:04  27/06/08
שלום, שמעתי שקיימת ערכת לימוד קורס שיעילה מאוד ועוזרת לאנשים לעבור בחינה. לא מצאתי שום מידה עליה,היא כוללת כמה דיסקים. איפה אפשר לרכוש אותה? ואם גם קיימת ערכת לימוד בקורס פנסיוני.
מנהל פדגוגי | 14:33  27/06/08
לינה שלום, הערכה שאת מדברת עליה היא הערכה של אריק אשד. אני לא יודע להגיד לך עד כמה הערכה מוצלחת רק יכול לספר שהגיעו אלינו כברמספר תלמידים שלמדו בעזרת הערכה, נכשלו במבחן והגיעו אלינו ללמוד בקורס. ממש לא יודע אם הבעיה בערכה או בכוח הרצון של התלמידים הללו אבל אני בטוח שהיא טובה לסוג מסוים של תלמידים. למיטב ידיעתי, אין ערכה שכזו לנושא הפנסיוני ומכיוון שהבחינה בפנסיוני מסובכת יותר מהבחינה במקצועית א', אני ממליץ בחום, לפחות בפנסיוני, לקחת קורס עם מרצה בעל ניסיון. בברכה, נועם.
איתי | 20:01  03/07/08
לינה תלמדי רק אצל אריק אשד את המקצועית א',באחריות מלאה! מספר 1 בתחום. בקשר לפנסיוני,תקחי קורס אצל שמעון גילהר,שמעתי שהוא מעולה. על שמעון אני מספר לך רק משמועות,אבל על אריק אשד מניסיון אישי,פשוט מקצוען אמיתי.
לא הייתם רוצים ללמוד אצל מרצה שעבד ברשות לניירות ערך ומתחייב לחחזיר את הכסף אם לא תעברו את הבחינה?
סגור