פורום לימודי שוק ההון

בהנהלת: יניר כתב  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו לקבל מענה לשאלות הנקרות בדרככם ללימודי שוק ההון: מה בדיוק לומדים? איזה תעודה מקבלים? מה הם ההתמחויות בתחום? מה מצב שוק העבודה? כל זאת ועוד בפורום שוק ההון
 
יניר כתב

מרצה במכללת אפיק פיננסים, רואה חשבון, סוחר כעשר שנים במניות ומטח

 
איציק | 20:42  09/12/08
היי! אני עובד באחד הבנקים הבינונים בתור טלר ,עברתי במועד האחרון את הבחינה האחרונה ביעוץ לאחר השקעה ומאמץ שכן יש לי תואר בחינוך ולא היה לי שום רקע, אך הבנק לא צריך כרגע יועצים זוהי תגובת מנהל כח האדם ולא מוכנים לשדרג אותי בשום דרך, לפני שנה היו מקבלים עם שלוש פטורים האם המצב כל כך גרוע?
אשל | 12:09  10/12/08
אוצר החייל, יהב ירושלים.. בלי שום קשר.. מקס' תנסה לעבור לבית השקעות! הבנק יכול לקפוץ לך ותדע שגם כשהם יגייסו הם יחתימו אותך ל2-3 התחייבות ובשנים האלה המשכורת תיהיה קקא.. אתה סתם מבזבז ת'זמן שלך.
מנהל פדגוגי | 20:27  10/12/08
בשבועיים האחרונים הבורסה הישראלית עלתה ב-27% (!) ייקח עוד קצת זמן עד שהתקשורת תגלה את זה ותספר לציבור ייקח עוד קצת זמן עד שהציבור יאמין לתקשורת ויחזור לשוק ההון ייקח עוד קצת זמן עד שהבנקים יבינו שהביקוש עלה ויש לגייס עובדים חדשים. בכל מקרה כדאי ורצוי לעשות גם את המבחנים של משרד האוצר לייעוץ פנסיוני. ד"א, אם אתה בוגר של משב שוקי-הון, עלתה אתמול הצעת עבודה חדשה באתר המכללה לאיזור הצפון.
סגור