פורום לימודי שוק ההון

בהנהלת: יניר כתב  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו לקבל מענה לשאלות הנקרות בדרככם ללימודי שוק ההון: מה בדיוק לומדים? איזה תעודה מקבלים? מה הם ההתמחויות בתחום? מה מצב שוק העבודה? כל זאת ועוד בפורום שוק ההון
 
יניר כתב

מרצה במכללת אפיק פיננסים, רואה חשבון, סוחר כעשר שנים במניות ומטח

 
הציעו לי במקום העבודה לעשות אצלם סטאז' בשיווק פנסיוני. זה יתרום לי כשארצה לעבוד בעתיד בתור מנהל תיקים? בעל רישיון במשווק פנסיוני הוא יתרון בקבלה במשרות של ניהול תיקי השקעות?
ניר צרפתי | 21:32  11/12/08
לכל בית השקעות יש קופות גמל וקרנות השתלמות ולחלקם אף יש קרנות פנסיה אגב זה הכסף הגדול באמת שלהם. אני בתור מנהל תיקים שהוא גם משווק פנסיוני יכול לדחוף ללקוחות שלי גם את המוצרים לחיסכון ארוך טווח וכך לגרום לבית ההשקעות שלי להרוויח כפליים.
מנהל פדגוגי | 21:54  11/12/08
עברת כבר את הבחינה ביסודות הביטוח ואתה כשיר להתחיל את הסטאז'?
ניר | 22:29  11/12/08
אני אפרט קצת, אני עכשיו מסיים תואר ראשון בכלכלה וניהול. אני רוצה לעבוד בתור מנהל תיקים ובמאי אני אתחיל את המבחנים של הרשות. החברה שאני עובד בה עכשיו במשרת סטודנט הציע לי ללמוד את הקורסים של שיווק פנסיוני על חשבונה ולעשות שם את הסטאז'. אני שואל את עצמי אם שווה לי לשרוף שם את הזמן שלי וזה אומר להשאר במשרת שירות לקוחות 8 חודשים בערך אחרי שאני מסיים את התואר ולצאת בסוף עם משווק פנסיוני, שאולי יכול להיות יתרון בניהול תיקים. או אולי כדאי לי פשוט ללכת לאיזה חברת הערכת שווי או כל משרה כלכלית אחרת בהנחה שאני לא אצליח להכנס לבית השקעות. מה אתה אומר?
לכמה זמן אתה מתחייב ומה עלות הקנס במידה ואתה עוזב לפני תום תקופת ההתחייבות?
ניר צרפתי | 22:58  11/12/08
בהנחה שאין מה אתה אומר?
(ולהגיד תודה)
ניר צרפתי | 23:19  11/12/08
סגור