פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
לירון רבינוביץ | 21:33  10/11/07
אני מתכננת ללמוד באוקטובר 08 ואין לי שום כיוון...כל הזמן אני שומעת על מקצוע אחר ואני לא יכולה להחליט מה מעניין אותי... אני ריאלית, אך אוהבת עיצוב...הייתי לומדת משהו שקשור בעיצוב, אך אני יודעת שמאוד קשה להתקבל, כמו כן השכר לא בשמיים במקצועות הללו... חשבתי גם על רפואת שיניים אך בירושלים אינני מתקבלת, ובת"א אני לא יודעת אם יפתחו את ביה"ס או לא...(גם הם לא יודעים עדיין). חוץ מזה, חשבתי אולי על קלינאות תקשורת אבל הבנתי שהשכר לא משתלם כלל וכלל...וגם על ראיית חשבון...אבל גם שמעתי שהשכר לא משהו...אני מיואשת לגמרי...מה לעשות?!?! :(
אפרת יצחקי רבינוביץ | 15:59  12/11/07
הי לירון אני חושבת שחשוב שעניין ינחה אותך בבחירה ולא שכר., היות ולא תרוויחי במקצוע שאליו את לא מתחברת גם אם הוא הכי רווחי בעולם, כשם שתרויחי ממקצוע שאת נהנת בו, אם תהיה לך המוטיבציה לעבוד, להשקיע ולהתפתח בתחום, שסה מה שקובע אם אדם ירוויח בתחום או לא. לגבי קלינאות וראיית חשבון, יש לה מידע מוטעה, כי כן מרוויחים בתחומים אלה, וכמובן תלוי את מי שאלת. אם שאלת אנשים שלא מצליחים מבחינה מקצועית, אז השכר שלהם בהתאם לכך.
מיכל | 14:14  15/11/07
על מנת לעשות סדר בכל השיקולים השונים שצריכים להנחות אותך בבחירת מקצוע ולבחון מה יותר ופחות חשוב לך, הייתי מציעה לך לפנות לאתר - http://kivunim.huji.ac.il/, הייעוץ חינם. מומלץ מנסיוני האישי.
סגור