פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
נועה | 23:41  19/12/07
רציתי לדעת כיצד נתפס חשיבותו של תואר מהאוניברסיטה הפתוחה.! אני רוצה להתחיל ללמוד לתואר ראשון תקשורת וניהול, יש אולי מישהו שיכול להמליץ? תודה....
יודעת | 22:05  20/12/07
אם יש לך אפשרות אל תלמדי שם. התוארים שלהם אמנם טובים, אבל בגלל שהכל בנוי שם על עבודות, מעסיקים יודעים שהרבה סטודנטים רוכשים ומעתיקים עבודות, ולא לוקחים סיכון לקבל מישהו משם. מניסיון.
מעסיקים יודעים ששם יותר קשה ונדרש יותר משמעת עצמית לכן מעריכים אותך יותר. וזה ממש לא בנוי על העתקות של עבודות, כמו בכל מקום יש מבחן בסוף כל קורס שקובע את הציון.
יודעת | 00:50  28/02/08
כאחת שלומדת כבר שנתיים באוניברסיטה הפתוחה,לגבי תגבותיך לגבי העתקה בעבודות זה נכון אכן הדבר אפשרי, אבל זה ממש לא משנה כי מה שקובע בסוף אם תעבור את הקורס או לא זה המבחן הסופי ובד"כ המבחנים שלהם ממש לא קלים!העבודות בסה"כ תורמות ללמידה ומוסיפות בין2-3 בד"כ לציון הסופי לעידכונך
סגור