פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שואנה | 21:13  06/04/08
שלום! שמי שואנה ואני נורא מבולבלת. אני חושבת שאני רוצה ללמוד מדעי הסביבה אך כל חיי למדתי מקצועות הומניים כפסיכולוגיה וסוציולוגיה (5 יח' בתיכון) וגם הייתי מאוד טובה בזה...אך מצד שני תמיד התעניינתי בטבע ובכל מה שקשור לשיפור איכות הסביבה וגם למדתי ג"ג 5 יח' בתיכון. אני הרבה זמן מבררת על מדעי הסביבה בתל חי וזה נשמע לי נורא מעניין אך בתיכון לא ממש התחברתי לפיסיקה וכימיה שאלו מקצועות בסיס חשובים במקצוע. וגם אני לא יודעת מה העתיד של מקצוע זה באיזה תחומי עבודה אוכל להשתלב...אשמח נורא לייעוץ מאנשים שמבינים בזה... תודה רבה!
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 08:15  11/04/08
הי שואנה מציעה לך ללכת אחרי הלב, לבחור בתחום שהכי מעניין אותך. לימודי מדעי הסביבה מובילים לעיסוק בתחומים הקשורים מן הסתם לאיכות סביבה, ניתן גם לעסוק במחקר והוראה בתחום או לעבוד ברשות ציבורית. מציעה לך לפנות לספריית המקצועות מית"ם אשר נמצאת בסניפי מכון "אדם מילא" ע"מ ללמוד יותר על התחום. בהצלחה
סגור