פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני בדיוק סיממתי מכינה בבר אילן ולמדתי שם קורס בפיזיקה אגב הקורס על הפנים ולא כל כך השקעתי...אז לא ממש הלך לי ובסופו של דבר גם לבגרות לא ניגשתי.. לפני כמה ימים החלטתי לוותר סופית על הנדסה ובכל מה שקשור לפיסיקה... אבל כעת עולות במוחי מחשבות אולי ללמוד את זה שוב אולי מכיוון שאני ממש קצת ריאלית כלומר עשיתי מתמטיקה 4 י"חל ורוב השנה ציוני היו בין הגבוהים לגבי הציון בגרות אני לא יודעת.. אז מה אני אמורה לעשות איך אני אדע איזה מקצוע מתאים לי?
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 16:57  19/07/08
הי שרית היות ויש הרבה שיקולים לבחירת עיסוק, ואת נשמעת מאוד מתלבטת, מציעה לך לפנות ליעוץ בבחירת מקצוע ולהתיעץ עם מומחה. תוכלי ללמוד באופן יותר מובהק על כישוריך ועל עולם המקצועות ולבחון כיצד את משלבת נטייה וגישה למתמטיקה בבחירת עיסוק.בהצלחה
סגור