פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רווית | 22:40  24/09/08
איפה מומלץ ללמוד תקשורת חזותית? מה התנאים?
שני | 22:47  24/09/08
לא מכירה את התנאים בדיוק.. מקווה שיש פה מישהו אחר שיוכל להכווין אותך בנושא הזה. אני רק יודעת שמאוד נחשב ללמוד שם (יש לי שתי חברות שתמיד חלמו ללמוד את זה ועכשיו הן עושות הכל כדי להתקבל.. בכל מקרה לא יודעת אם שמעת על זה אבל שני סטודנטים לתקשורת חזותית מהמכון הטכנולוגי חולון זכו בתחרות MTV BREAK. הודות לכך הסרטון שהם הכינו הולך להיות משודר בכל תחנות MTV בעולם.. ככה שאפשר להבין מזה את הרמה של המוסד לדעתי. בכל מקרה בהצלחה בחיפושים!
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 19:48  27/09/08
הי רוית ישנם מקומות רבים בהם ניתן ללמוד תקשורת חזותית כגון: המכללה הטכנולוגית בחולון, בצלאל ועוד. מציעה לך לבדוק בתוכנת המידע הנקראת "מית"ם" הנמצאת בסניפים השונים של מכון "אדם מילא", שם מפורטים כל מוסדות הלימוד בתחום כולל תנאי קבלה. בהצלחה
סגור