פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
עמית | 03:50  29/12/08
יש לי דילמה ואני רוצה לדעת מה עדיף לי 1. ללמוד תואר ראשון במנהל עסקים 2. ללמוד תואר ראשון במקצוע טכני כלשהו כמו מדעי המחשב ואחרי זה ללמוד תואר שני במנהל עסקים MBA הציונים שלי לא מספיקים לי לאוניברסיטה אבל אם יהיה לי ציון מספיק טוב בתואר ראשון אני יוכל לעשות תואר שני באוניברסיטה. השאלה היא האם יש יתרון משמעותי בMBA על פני תואר ראשון במנהל עסקים? אם כן איזה מקצוע כדאי ללמוד לתואר הראשון? אין מקצוע ספציפי שמעניין אותי ולכן אני רוצה לדעת איזה מקצוע מתאים עם MBA או במילים אחרות למה יש ביקוש. האם יש באמת הצעות עבודה שדורשות MBA + מקצוע מסוים תואר ראשון?
מנהלת הפורום | 20:26  03/01/09
הי להרבה תחומים עיסקיים וניהוליים דרוש תואר שני במנהל עסקים. אפשר לשלב תואר ראשון במדעי המחשב או תואר כלשהו בהנדסה ואח"כ ללמוד תואר במנהל עסקים, זה רקע טוב, אך הבחירה תלויה במה אתה רוצה לעסוק בעתיד, חשוב קודם כל להחליט לגבי המטרה, דהיינו, התוכן ורק אח"כ לגבי הדרך להשיג את המטרה.
סגור