פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ניר | 02:45  16/01/09
אהלן ווסאהלן לא יודע אם זה מקום נכון לשאול את השאלה אבל לא מצאתי עוד מקום..., למדתי בBPM קורס קורס הגברה, נהנתי נורא אבל לצערי אני לא כל כך מצליח להשתלב בחברות הגברה מכוון שהידע לא מספיק מקיף, יש קורס הרחבה לנושא הזה או מקום אחר שאפשר ללמוד בו הגברה? אולי יש חברת הגברה שעושה קורס שכזה?
אם אתה חושב שפעם ראשונה כבר תתחיל להרכיב רמקולים ולחבר הכל אז לא יודע כמה זה ריאלי:) צריך להתחיל לאט לאט ולהתחבר לאיזה סאונדמן שכבר עובד וצריך "עוזר" כמו שאומרים... איזה ידע חסר לך לדוגמא? מה נגיד מבקשים ממך לדעת שלא לימדו אותך בקורס? כדי שאוכל לדעת לאן לכוון אותך בעתיד, בהצלחה.
אני יגיד לכם מה היתה הבעיה, הבעיה היתה שלא יצאנו לשטח! ולא היה לנו באמת התנסות על מקומות בזמן אמת.... וזה משהו נורא חשוב לפי דעתי שצריך לקבל מלימודי הגברה, שיקחו אותנו לשטח להתנסות לראות ובאמת להבין מה הדברים החשובים שצריכים לדעת שמרימים הגברה בזמן אמת. תודה לעונים
סגור