פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אילת | 19:41  21/01/09
שלום, אני רוצה לעסוק ביעוץ והכוונה בבחירת מקצוע ומסלול לימודים. אני בעלת עסק עצמאי שבמסגרתו אני באה במגע עם אנשים שעומדים בפני החלטה על בחירת מקצוע ומקום לימודים, וברצוני לרכוש כלים מקצועיים ע"מ שאוכל להעניק שרותי יעוץ אישי בתחום זה, ולגבות תשלום על פגישות יעוץ. (אין לי עניין לעבוד בעתיד כשכירה במכוני ייעוץ או לעסוק בתחום היעוץ הארגוני או משאבי אנוש). אני מתכוונת להשקיע בלימודים מקצועיים לצורך העניין, אך מאחר ואני אמא לילדים קטנים זמני מוגבל ואני מחפשת את מסלול הלימודים הקצר ביותר האפשרי, שיתן לי תעודה רלוונטית והכשרה רלוונטית למתן יעוץ בתחום הלימודים והתעסוקה. יש לי תואר B.ed עם התמחות בטכנולוגיה ותקשורת בחינוך ותעודת הוראה. האם את יכולה להמליץ לי על מסלול מתאים? תודה!
מנהלת הפורום | 10:25  25/01/09
כמי שעשתה מסלול ארוך בתחום ונלחמת נגד זילות של התחום איני יכולה להמליץ אלא על לימודים מסודרים והכשרה מקצועית ארוכה , הווה אומר שני תארים בפסיכולוגיה והתמחות בתחום התעסוקתי. ללא הכשרה מסודרת ניתן יהיה לעסוק באימון או ביעוץ לימודי במסגרת של מכינות ומוסדות הכשרה. מצטערת שלא אוכל לעזור, אך איני מכירה מסלולים מקוצרים .
סגור