פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
חייבת את עזרתך... אני מתלבטת בין לימודי ביולוגיה באח האוניברסיטאות לבין לימודי ביוטכנולוגיה במכללת הדסה בירושלים. אני יודעת שאחרי תואר ראשון בביוטכנולוגיה יש מס' רב של תחומים ומוסדות לעבוד בהם אבל אני לא יודעת מה אני יכולה לעשות אחרי תואר ראשון בביולוגיה, במה אני יכולה לעסוק.? אחד הדברים שעיניין אותי היה לימודי וטרינריה (תואר שני כמובן אחרי הביולוגיה) אבל אם במידה ואני לא אמשיך בכיוון זה אז מה אני יכולה לעשות עם התואר בביולוגיה שיהיה לי? תודה רבה רבה... הנושא די דחוף לי כייון שאני חייבת להירשם השובע כי אני טסה...
מנהלת הפורום | 21:07  26/01/09
הי תואר בביולוגיה מאפשר עבודה במחקר במעבדות של מפעלים לתרופות ובעוד תחומים. ניתן גם לעסוק בתחום של ניסויים קליניים וכן במעבדנות רפואית. כמו כן ניתן לעסוק בהוראה (אם ממשיכים לתעודת הוראה) וכן להרצות בתחום עם תארים מתקדמים יותר.
תאיר | 22:01  26/01/09
קודם כל ממש תודה. רק רציתי לשאול שאלה נוספת לגבי זה... יש לדעתך הבדל משמעותי בין תואר ראשון בביוטכנולוגיה במכללת הדסה בירושלים לבין תואר כזה באחת מהאונברסיטאות? אם הבנתי נכון אז מכללת הדסה הינה ממוסד להשכלה גבוהה, אך מספר אנשים שדיברתי איתם אמרו לי לגבי התואר שכן כדאי ללמוד תואר ראשון ביולוגיה באוניברסיטה ואח"כ תואר שני בביוטכנולוגיה מאשר יש תואר ראשון בביוטכנולוגיה במכללה. אשמח לשמוע את דעתך... ושוב , תודה
מנהלת הפורום | 15:31  27/01/09
חושבת גם שעדיין תחומי המחקר נלמדים הכי טוב באוניברסיטאות היות והמוסד האוניברסיטאי שם דגש על מחקר וגם עדיין התחום החקרני לא מספיק שכיח במכללות. יחד עם זאת, חייבת לציין כי כללת הדסה היא מוסד מוכר, ותיק ונחשב טוב.
סגור