פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
היי, האם אפשרי להתקבל למרכז הבינתחומי בהרצליה ללימודי תואר ראשון במשפט ועסקים-התמחות בשיווק וכו'.. גם ללא ציון טוב בבחינת הבגרות במתמטיקה?(ממוצע הבגרויות גבוה-כמעט 100) על כמה צריך לעמוד ציון הפסיכו' במקרה כזה? האם מספיק רק ממוצע מעל 100 בגרויות ללא תלות במתמטיקה? בכל אופן,האם יש אפשרות למכינה על מנת להתקבל לבינתחומי למסלול הזה? בכל מקום נתונים פרטים אחרים –והתבלבלתי לגמרי! תודה!
שלום, כדי לברר את סיכויי הקבלה שלך למרכז הבינתחומי הרצליה, עליך לפנות למנהל רישום וקבלה: טלפון: 09-9527200 פקס: 09-9567392 דוא"ל: rishum@idc.ac.il אין לנו מכינה קדם אקדמית, אלא רק מכינה במתמטיקה, המיועדת אך ורק למי שהתקבל ללימודים וחסרה לו רמת המתמטיקה הנדרשת. בכל מקרה, אתה מוזמן ליום הפתוח שיתקיים ביום שיש הקרוב, בשעה 9:00 בהצלחה! יעל
סגור