פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, בן זוגי הוא עולה חדש מהולנד, 8 שנים בארץ. יש לו תואר ראשון בפיזיקה ובמתמטיקה מהאוניברסיטה העברית. כעת הוא מבקש לחזור לאקדמיה - לתואר שני בפיזיקה או בנושא בין תחומי (למשל, חישוביות עצבית), או לתואר ראשון במדעי המחשב. הבעיה היא שב BA הוא התקשה מאוד עם ההרצאות בעברית ובמיוחד עם הבחינות בעברית. האם יש בארץ מוסד המאפשר לימודים באנגלית (זאת אומרת, בו ההרצאות הפרונטליות הן באנגלית), או לפחות שיאפשר לו להיבחן בסוף הסימסטר באנגלית? תודה רבה על העזרה!
בשלוחה של אוניברסיטת הרייט וואט ברמת גן קיימת האפשרות להבחן באנגלית וקיים חומר באנגלית . למיטב ידיעתי זו אוניברסיטה ידועה ונחשבת באירופה....
מנהלת הפורום | 16:03  31/03/09
לא שידוע לי...נסי לברר באחת האוניברסיטאות. מהלגבי תארים בהתכתבות ממדינות שונות???היום ניתן לעשות דברים רבים דרך האטינטרנט.
במרכז הבינתחומי יש בי"ס בינלאומי שמלמד הכל באנגלית. שווה ללכת לבדוק. אני לומדת שם מדעי המחשב (לא בבינלאומי) אבל יש איתי בכל=תה כמה סטודנטים של הבינלאומי כי בשנה שלי לא פתחו מדעי המחשב באנגלית. אבל גם ככה הרב באנגלית אז לא נראה לי שהם מתקשים. יש שם עוד מקצועות כמו ממשל דיפלומטיה ואסטרטגיה, תקשורת, מנהל עסקים כו'.. הבי"ס הבינלאומי מורכב גם מסטודנטים ישראלים בחלקו שפשוט העדיפו ללמוד באנגלית.
סגור