פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום ההתלבטות שלי היא בין האדמית ת"א יפו המכללה למנהל המרכז הבינתחומי ולדחות הכל בשנה ולנסות להתקבל לבן גוריון. כל מי שיכול לעזור בבחירה אני מודה מראש
ערן | 13:25  17/04/09
אני לומד בבן גוריון שנה שניה ויכול להגיד לך שזה מאד מאד קשה יש לי חברים במכללות שיש להם אשכרה חיים פרטיים. אצלי רוב הזמן מוקדש לחרישה אינסופית. מה גם שהייתי חייב חיזוק במתמטיקה כי זה התחום הפחות טוב שלי. אם אתה נכנס לבן גוריון תדע שהחיים שלך משועבדים לפחות לשלוש שנים הראשונות.
זו ההמלצה שלי. אני לומד במכללה למינהל ואני ממש מרוצה, כדאיי לך להגיע ולראות מה קורה במכללה למינהל, ופי דעתי תבצע את הבחירה שלך
נטע | 09:10  01/05/09
אין כאן שאלה בכלל! אני ממש רציתי להישאר לגור במרכז ות"א דרשו תנאי קבלה לא הגיוניים אז הגעתי לבין תחומי (למרות שיכלתי להתקבל לכל מקום שהוא לא ת"א) והיום אני ממש ממש מודה על זה. זה מתחיל מזה שיש פה את המרצים הכי מעולים שיכולים להיות והם באמת רוצים ללמד ולא עושים את זה רק כי הם חייבים בשביל שיתנו להם את המשרת מחקר שלהם באוניברסיטה. לכל מרצה פה יש שעות קבלה שהוא ממש יושב עם הסטודנטים לשיעור פרטי בחינם (וזה ממש מקובל ונהוג). יש פה פשוט צוות ענק של אנשים שכל ענינו הוא שתצליח! סטודנטים מתקשים מקבלים סיוע של חונכים משנים גבוהות יותר למשל. לימודי מדעי המחשב הם קשים בכל מקום, פה עושים הכל בשביל להקל עליך את המסביב.יש עוד כ"כ הרבה דברים שנראים שוליים בהתחלה, אבל יש הבדל בריכוז של בן אדם שיושב 10 שעות על כסא סטודנט עם משענת מתקפלת לבין מישהו שיושב על כסא מחשב עם שולחן נוח. כדאי לבוא לראות. ובנוגע לסטיגמות על הבינתוחמי - זה לא ממש רלוונטי למדעי המחשב כי האנשים שמגיעים לפה ללמוד מדעי המחשב הם ממש לא אותה אוכלוסיה של מנהל עסקים. יש המון חברה על מלגות (הצטיינות, סוציו-אקונומי, יזמות, יחידה טכנולוגית...) בקיצור זה ממש לא העניין. אני אשמח לענות על עוד שאלות אם יש כאלה.
סגור