פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מחפשת את עצמי | 15:04  23/04/09
שלום, יש לי תואר ראשון בפסיכולוגיה. ואני ממש לא יודעת מה לעשות איתו. אני בכלל מצטערת שלמדתי אותו האמת, כי ברור לי שלתואר שני אני לא אגיע ובנתיים סתם בזבזתי 4 וחצי שנים מחיי על כלום.... יש קרוסי השלמה שאני יכולה לעשות בשביל למצוא מקצוע שיש בו ביקוש ועניין? למשל יעוץ זוגי? האם שווה ללכת למוד את זה או שהשוק רווי ביועצים כאלו... אשמח לכל רעיון והכוונה....
מנהלת הפורום | 21:07  26/04/09
הי השאלה מה המטרה האם את מעוניינת להיות בסופו של יום מטפלת? אם כן ניתן לעסוק בטיפול דרך כל מיני תחומי לימוד: תרפיה באומנויות, פסיכודרמה, יעוץ חינוכי , אבחון לקויות למידה, פניה לנושא של יעוץ ארגוני, כ"א וניתוב למשאבי אנוש. כעת תוכלי לעסוק באבחון , הדרכה עיסוקים בתחומים חברתיים ותחומי משאבי אנוש בארגונים. כמו כן את יכולה לנסות ולהתקבל ללימודי תואר שני בפסיכולוגיה במכללה.
שלום למחפשת את עצמה :) אני יכולה להמליץ לך על תוכנית תואר שני עם התמחות בהפרעות התנהגות ובעיות רגשיות. התוכנית מיועדת לבוגרי תואר ראשון בחינוך מיוחד, פסיכולוגיה, מדעי ההתנהגות, ריפוי בעיסוק,עבודה סוציאלית, פיזיותרפיה, קלינאות תקשורת, מדעי החיים וכו' דרישות הקבלה הן בעלי תואר ראשון וממוצע של 85 לפחות, בחינה באנגלית וראיון אישי את מוזמנת להציץ באתר החוג לבדוק אם זה מתאים לך בהצלחה ! אתר החוג: http://www.edu.haifa.ac.il/special-ed/page.php?id=229
סגור