פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רנאל | 18:48  06/06/09
אני מאוד מתעניין בלימודי כימיה לפיתוח תרופות. שמעתי שיש מסלול של כימיה תרופתית בבר אילן וזה נשמע לי מצויין. לומדים את המגמה של כימיה תרופתית בשנה השלישית. רציתי לשאול - האם כדי ללמוד מסלול זה בר אילן זו האופצייה היחידה או שתחום זה זה רק שם שבכל תואר בכימיה בכל אוניברסיטה לומדים אבל תחת שם אחר? שאלה נוספת- כימיה תרופתית זהו תואר שדורש לעשות ניסויים בבע"ח? ובכלל אחרי זה בעבודה יש חובה לעשות ניסויים בבע"ח לבעלי תואר בכימיה תרופתית או כימיה אחרת?
k | 00:36  07/06/09
לכאורה זה תואר ראשון בכימיה. אולי בדגש על כימיה אורגנית... אבל זה סתם שם. לא זה לא עבודה על בע"ח. עבודה, כימאי לרוב בפס ייצור בחב' תרופות הרצה של קולונות או איך שזה נקרא כימיה אנליטית. מעניין אותך לעבוד במעבדה, עבודה שחורה עם חומרים ?
מנהלת הפורום | 21:20  07/06/09
אני מניחה שמדובר בהתמחות ספציפית שקיימת כתואר שני ובחלק מהמוסדות. לא נראה לי שניסויים בבע"ח הם חלק מהלימודים. מציעה לבדוק בתוכנית הלימוד של מוסד הלימודים.
סגור