פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, אני מעוניינת להתחיל תואר שני בהתנהגות ארגונית במוסד כלשהו במרכז, המליצו לי על המכללה האקדמית נתניה, רציתי לשמוע ממך, אפרת, ומיתר הכותבים אם יש להם איזושהי חוות דעת בנוגע למכללה הזו בכלל, ולחוג בפרט. תודה רבה דגנית
דניאלה | 09:45  18/07/09
היי דגנית מקווה שזה עדיין רלוונטי, אני רואה שהשאלה הזו נשאלה בשבוע שעבר. אני גם מתעניינת בתואר שני בהתנהגות ארגונית, אבל אני כבר בשלב מתקדם יותר וכבר נרשמתי :) תראי, הייתי כמה פעמים בקמפוס לא רק כדי להתרשם מאווירת הלימודים ומהאיכות, אלא גם בפגישות ייעוץ עם היועצות שם. אני רק יכולה להגיד לך שאני מאוד מרוצה שאני מתחילה שם, ןאני בכלל לא מעלה ספקות... ברור לי שזה הולך לענות לי על הציפיות. מאחלת לך להגיע להחלטה, מה שלא תהיה. בהצלחה!
סגור