פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום. סיימתי לפני מספר שנים תואר ראשון בהיסטוריה ובי איי כללי - ממוצע מעל 80. לצערי, כפי שקורה בדר"כ למי שמסיים תואר במדעי הרוח, לא מצאתי כלל הצעות עבודה שהשכלה זו נדרשת בהם.. בכל זאת, אני מעוניין "להשתמש" בתואר שצברתי כדי ללמוד מקצוע שיש בו פרנסה (עלי לפרנס אישה וילדה) אשמח לכל הצעה שהיא, בכל תחום שהוא. תודה!
מאי | 01:13  20/07/09
לימודי תואר : השלמה לרו"ח שנתיים וחצי. מנהל עסקים- שיווק. לימודים לא לתואר : מדריך טיולים לחו"ל או בארץ,שמאות מקרקעין, תיווך, מורה להיסטוריה, מרצה בחוגים שונים, סוכן נסיעות
מנהלת הפורום | 09:34  23/07/09
מה לגבי המקצוע סוכן נסיעות, מדריך טיולים, המשך לימודים לכיוון של מחקר, הוראת היסטוריה, עיסוק במחקרי שוק, עיסוקים בתחומים חברתיים כגון: הדרכה בפנימיות, סוכן ביטוח. יש עוד המון תחומים מציעה לך לפנות ליעוץ תעסקותי במידה ורעיונות אלה אינם מספקים. יחד עם איש מקצוע תוכל להגיע לרעיונות וחשיבה מעמיקה יותר על מציאת כיוון.בהצלחה
סגור