פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ירון | 13:58  03/08/09
שלום, אני מעוניין להצצטרף ללימודים אקדמיים החל משנת תש"ע. אני מעוניין לרכוש תואר ראשון בחינוך (B.ED) ולאחר מכן להמשיך לתארים מתקדמים. רצוני לרכוש תואר ראשון בחינוך על מנת שאוכל לעבוד לאחריו במהלך הלימודים לתואר מתקדם (בתואר הראשון אהיה מלגאי). אני מעוניין בתארים מתקדמים בתחום הייעוץ/פסיכולוגיה(מחקרית) וכיוב' באלו. האם אני פועל נכון? תודה רבה
ירון | 12:20  04/08/09
תודה על תשובתך, ומה על הרעיון הבא- כפי שכתבתי תואר ה B.ED ע"י מלגה, וללא מאמץ מיוחד מצידי, כמוכ' בידי פטורים רבים לגביו (אין צורך לפרט). במקביל אלמד תואר ראשון בפסיכולוגיה באוני' הפתוחה, וכאמור לאחר מכן יהיו בידי שני תארים ראשונים. עם החינוך אולכ לגשת ללימודי ייעוץ שבהפ דגש טיפולי, וכאמור לאחר מכן יהיו בידי תואר ראשון רלוונטי בתחום הנפש ותואר שני בייעוץ רלוונטי גם הוא. דעתכם?
מנהלת הפורום | 10:20  05/08/09
מציעה ללמוד באוניברסיטאות או במכללות תואר כללי בחינוך עם דגש על פסיכולוגיה ולא תעודת BED של הוראה היות והכיוון בהמשך הוא טיפולי או חקרני. למחקר תצטרך ללמוד תארים מתקדמים או תוכל ללמוד תואר שני ביעוץ חינוכי או תחומי טיפול אחרים.
סגור